Editura | Editura Sf. Mina chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2015 |
Subiect | metodica predării limbii române (clasele III-IV) chat |
lectura textului (metodică) chat | |
limba rom. - critica textelor chat | |
limba rom. - clasa IV (teste) chat | |
ISBN | 9786067590029 |
Note | Pe copertă, titlul: 70 de întâlniri cu textul literar |
Titlu | |
Titlu | ȘAPTEZECI de întâlniri cu textul literar : ghid de lucru pentru clasa a IV-a |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:811.135.1 | |
(075.33) | |
371.3 | |
:821.135.1.09 | |
(076) | |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | ȘAPTEZECI de întâlniri cu textul literar |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | ghid de lucru pentru clasa a IV-a |
Prima menţ. de resp. | Liliana Balan, Elena-Laura Radu, Mihaela Foșalău, ... |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Balan, Liliana |
Radu, Elena-Laura | |
Foșalău, Mihaela | |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067590029 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 34667 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:811.135.1(075.33) |
371.3:821.135.1.09(076) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | teste |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | metodica predării limbii române (clasele III-IV) |
lectura textului (metodică) | |
limba rom. - critica textelor | |
limba rom. - clasa IV (teste) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Editura Sf. Mina |
Data publicării | 2015 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 157 p. |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 371.3/ Ș22 |
Notă generală | |
Textul notei | Pe copertă, titlul: 70 de întâlniri cu textul literar |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Potenţialul creator pe care-l au toţii copiii nu trebuie lăsat să evolueze la întâmplare, ci se poate dezvolta printr-o serioasă muncă de instruire. Depistând din timp germenii creativi avem posibilitatea de a valorifica întregul potenţial al unor eventuale descoperiri sau creaţii tehnice şi să direcţionăm factorii creativităţii pe făgaşul cel mai profitabil pentru societate. Educarea creatorilor este o educare specială cu dezvoltare preponderentă a inteligenţei, imaginaţiei, capacităţii de a identifica şi rezolva probleme, a flexibilităţii, sensibilităţii, originalităţii. Toate disciplinele de învăţământ deschid căi largi de dezvoltare a capacităţii creatoare, dar lecţiile de limba română oferă o mai mare libertate de acţiune atât elevului cât şi cadrului didactic. Concepută pe ideea creativităţii, lucrarea încearcă cu mijloace modeste să concretizeze modalităţi de dezvoltare, antrenare, stimulare a potenţialului creativ al elevilor prin activităţi specifice, pentru că aşa cum spunea G. Berger “există adesea în prima copilărie o prospeţime a imaginaţiei, a curiozităţii neobosite, un fel de geniu poetic pe care savanţii sau artiştii ajunşi la maturitate nu le pot regăsi decât cu mare greutate”. |