ȘAPTEZECI de întâlniri cu textul literar : ghid de lucru pentru clasa a IV-a

Editura Editura Sf. Mina chat
Loc publicare Iaşi
An 2015
Subiect metodica predării limbii române (clasele III-IV) chat
lectura textului (metodică) chat
limba rom. - critica textelor chat
limba rom. - clasa IV (teste) chat
ISBN 9786067590029
Note Pe copertă, titlul: 70 de întâlniri cu textul literar

III 34667

    ȘAPTEZECI de întâlniri cu textul literar : ghid de lucru pentru clasa a IV-a / Liliana Balan, Elena-Laura Radu, Mihaela Foșalău, ....- Iaşi : Editura Sf. Mina , 2015.
    157 p..    
    Pe copertă, titlul: 70 de întâlniri cu textul literar
    Potenţialul creator pe care-l au toţii copiii nu trebuie lăsat să evolueze la întâmplare, ci se poate dezvolta printr-o serioasă muncă de instruire. Depistând din timp germenii creativi avem posibilitatea de a valorifica întregul potenţial al unor eventuale descoperiri sau creaţii tehnice şi să direcţionăm factorii creativităţii pe făgaşul cel mai profitabil pentru societate. Educarea creatorilor este o educare specială cu dezvoltare preponderentă a inteligenţei, imaginaţiei, capacităţii de a identifica şi rezolva probleme, a flexibilităţii, sensibilităţii, originalităţii. Toate disciplinele de învăţământ deschid căi largi de dezvoltare a capacităţii creatoare, dar lecţiile de limba română oferă o mai mare libertate de acţiune atât elevului cât şi cadrului didactic. Concepută pe ideea creativităţii, lucrarea încearcă cu mijloace modeste să concretizeze modalităţi de dezvoltare, antrenare, stimulare a potenţialului creativ al elevilor prin activităţi specifice, pentru că aşa cum spunea G. Berger “există adesea în prima copilărie o prospeţime a imaginaţiei, a curiozităţii neobosite, un fel de geniu poetic pe care savanţii sau artiştii ajunşi la maturitate nu le pot regăsi decât cu mare greutate”..
    ISBN 9786067590029

    I Balan, Liliana
    II Radu, Elena-Laura
    III Foșalău, Mihaela

    1. metodica predării limbii române (clasele III-IV)
    2. lectura textului (metodică)
    3. limba rom. - critica textelor
    4. limba rom. - clasa IV (teste)

371.3:811.135.1(075.33)
371.3:821.135.1.09(076)


299 __ $aȘAPTEZECI de întâlniri cu textul literar : ghid de lucru pentru clasa a IV-a
975 00 $a371.3 $a:811.135.1
975 00 $a(075.33)
975 00 $a371.3 $a:821.135.1.09
975 00 $a(076)
955 __ $a1
200 0_ $aȘAPTEZECI de întâlniri cu textul literar $bCarte tipărită $eghid de lucru pentru clasa a IV-a $fLiliana Balan, Elena-Laura Radu, Mihaela Foșalău, ...
701 _0 $aBalan, Liliana
701 _0 $aRadu, Elena-Laura
701 _0 $aFoșalău, Mihaela
010 __ $a9786067590029
035 __ $aIII 34667
675 __ $a371.3:811.135.1(075.33)
675 __ $a371.3:821.135.1.09(076)
686 __ $a37
608 __ $ateste
606 __ $ametodica predării limbii române (clasele III-IV)
606 __ $alectura textului (metodică)
606 __ $alimba rom. - critica textelor
606 __ $alimba rom. - clasa IV (teste)
101 0_ $arum
210 ## $aIaşi $cEditura Sf. Mina $d2015
215 __ $a157 p.
830 __ $a371.3/ Ș22
300 __ $aPe copertă, titlul: 70 de întâlniri cu textul literar
330 __ $aPotenţialul creator pe care-l au toţii copiii nu trebuie lăsat să evolueze la întâmplare, ci se poate dezvolta printr-o serioasă muncă de instruire. Depistând din timp germenii creativi avem posibilitatea de a valorifica întregul potenţial al unor eventuale descoperiri sau creaţii tehnice şi să direcţionăm factorii creativităţii pe făgaşul cel mai profitabil pentru societate. Educarea creatorilor este o educare specială cu dezvoltare preponderentă a inteligenţei, imaginaţiei, capacităţii de a identifica şi rezolva probleme, a flexibilităţii, sensibilităţii, originalităţii. Toate disciplinele de învăţământ deschid căi largi de dezvoltare a capacităţii creatoare, dar lecţiile de limba română oferă o mai mare libertate de acţiune atât elevului cât şi cadrului didactic. Concepută pe ideea creativităţii, lucrarea încearcă cu mijloace modeste să concretizeze modalităţi de dezvoltare, antrenare, stimulare a potenţialului creativ al elevilor prin activităţi specifice, pentru că aşa cum spunea G. Berger “există adesea în prima copilărie o prospeţime a imaginaţiei, a curiozităţii neobosite, un fel de geniu poetic pe care savanţii sau artiştii ajunşi la maturitate nu le pot regăsi decât cu mare greutate”.
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu