Studiul comparativ al sistemelor de evaluare a calității învățământului în România și S.U.A

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iași
An 2014
Subiect sisteme de educație (studiu comparativ) chat
evaluarea calității (educație) chat
educaţie (România) chat
educație (S.U.A.) chat
ISBN 9786061317127
Note Bibliografie p. 66-67

III 35310

Paraschiv, Daniela
    Studiul comparativ al sistemelor de evaluare a calității învățământului în România și S.U.A / Paraschiv Daniela.- Iași : PIM , 2014 (Iași : Tipografia PIM) .
    68 p. : tab..    
    Bibliografie p. 66-67
    Lucrarea de faţă, structurată pe trei capitole, analizează calitatea serviciilor oferite de către două unităţi şcolare de prestigiu din Bucureşti, care au fost supuse unei evaluări externe în cadrul activităţilor proiectului POSDRU: „Dezvoltarea culturii calităţii şi furnizarea unei educaţii de calitate în sistemul de învăţământ preuniversitar din România prin implementarea standardelor de referinţă ”, ID 55330 - co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial - Dezvoltarea Resurselor Umane şi derulat de către ARACIP în perioada mai 2011 - noiembrie 2011. In capitolul 1- Calitatea în educaţie - sunt definite conceptele de calitate în educaţie şi de sistem naţional de management şi asigurare a calităţii în educaţie. De asemenea, sunt descrise modalităţile de realizare a evaluării interne şi externe a calităţii în educaţie. In capitolul 2 - Prezentarea unităţilor şcolare preuniversitare evaluate - sunt prezentate cele două şcoli implicate în proiect, din următoarele puncte de vedere: resurse umane şi bază materială, oferta educaţională ( calificări şi niveluri de învăţământ acreditate ), strategia şcolii fundamentată pe analiza SWOT efectuată de către manageri. In capitolul 3 - Analiza calităţii serviciilor educaţionale oferite de cele două unităţi şcolare preuniversitare - sunt descrise premisele cercetării (cadrul legislativ necesar desfăşurării evaluării, scopul evaluării, etapele şi activităţile întreprinse pentru realizarea evaluării, componenţa echipelor de evaluare, tipul documentelor întocmite în urma evaluării)..
    ISBN 9786061317127

    1. sisteme de educație (studiu comparativ)
    2. evaluarea calității (educație)
    3. educaţie (România)
    4. educație (S.U.A.)

371.26(73)
371.26(498)
37(498):37(73)


010 __ $a9786061317127
035 __ $aIII 35310
101 0_ $arum
200 0_ $aStudiul comparativ al sistemelor de evaluare a calității învățământului în România și S.U.A $bCarte tipărită $fParaschiv Daniela
210 ## $aIași $cPIM $d2014 $eIași $gTipografia PIM
215 __ $a68 p. $ctab.
299 __ $aStudiul comparativ al sistemelor de evaluare a calității învățământului în România și S.U.A
300 __ $aBibliografie p. 66-67
330 __ $aLucrarea de faţă, structurată pe trei capitole, analizează calitatea serviciilor oferite de către două unităţi şcolare de prestigiu din Bucureşti, care au fost supuse unei evaluări externe în cadrul activităţilor proiectului POSDRU: „Dezvoltarea culturii calităţii şi furnizarea unei educaţii de calitate în sistemul de învăţământ preuniversitar din România prin implementarea standardelor de referinţă ”, ID 55330 - co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial - Dezvoltarea Resurselor Umane şi derulat de către ARACIP în perioada mai 2011 - noiembrie 2011. In capitolul 1- Calitatea în educaţie - sunt definite conceptele de calitate în educaţie şi de sistem naţional de management şi asigurare a calităţii în educaţie. De asemenea, sunt descrise modalităţile de realizare a evaluării interne şi externe a calităţii în educaţie. In capitolul 2 - Prezentarea unităţilor şcolare preuniversitare evaluate - sunt prezentate cele două şcoli implicate în proiect, din următoarele puncte de vedere: resurse umane şi bază materială, oferta educaţională ( calificări şi niveluri de învăţământ acreditate ), strategia şcolii fundamentată pe analiza SWOT efectuată de către manageri. In capitolul 3 - Analiza calităţii serviciilor educaţionale oferite de cele două unităţi şcolare preuniversitare - sunt descrise premisele cercetării (cadrul legislativ necesar desfăşurării evaluării, scopul evaluării, etapele şi activităţile întreprinse pentru realizarea evaluării, componenţa echipelor de evaluare, tipul documentelor întocmite în urma evaluării).
606 __ $asisteme de educație (studiu comparativ)
606 __ $aevaluarea calității (educație)
606 __ $aeducaţie (România)
606 __ $aeducație (S.U.A.)
608 __ $amonografie
675 __ $a371.26(73)
675 __ $a371.26(498)
675 __ $a37(498):37(73)
686 __ $a37
700 _0 $aParaschiv, Daniela
830 __ $a37/ P33
975 00 $a371.26
975 00 $a(73)
975 00 $a371.26
975 00 $a(498)
975 00 $a:37 $a37
975 00 $a(73) $a(498)
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu