Autor | Paraschiv, Daniela chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2014 |
Subiect | sisteme de educație (studiu comparativ) chat |
evaluarea calității (educație) chat | |
educaţie (România) chat | |
educație (S.U.A.) chat | |
ISBN | 9786061317127 |
Note | Bibliografie p. 66-67 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061317127 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 35310 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Studiul comparativ al sistemelor de evaluare a calității învățământului în România și S.U.A |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Paraschiv Daniela |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | PIM |
Data publicării | 2014 |
Locul tipăririi | Iași |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 68 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Titlu | |
Titlu | Studiul comparativ al sistemelor de evaluare a calității învățământului în România și S.U.A |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 66-67 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Lucrarea de faţă, structurată pe trei capitole, analizează calitatea serviciilor oferite de către două unităţi şcolare de prestigiu din Bucureşti, care au fost supuse unei evaluări externe în cadrul activităţilor proiectului POSDRU: „Dezvoltarea culturii calităţii şi furnizarea unei educaţii de calitate în sistemul de învăţământ preuniversitar din România prin implementarea standardelor de referinţă ”, ID 55330 - co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial - Dezvoltarea Resurselor Umane şi derulat de către ARACIP în perioada mai 2011 - noiembrie 2011. In capitolul 1- Calitatea în educaţie - sunt definite conceptele de calitate în educaţie şi de sistem naţional de management şi asigurare a calităţii în educaţie. De asemenea, sunt descrise modalităţile de realizare a evaluării interne şi externe a calităţii în educaţie. In capitolul 2 - Prezentarea unităţilor şcolare preuniversitare evaluate - sunt prezentate cele două şcoli implicate în proiect, din următoarele puncte de vedere: resurse umane şi bază materială, oferta educaţională ( calificări şi niveluri de învăţământ acreditate ), strategia şcolii fundamentată pe analiza SWOT efectuată de către manageri. In capitolul 3 - Analiza calităţii serviciilor educaţionale oferite de cele două unităţi şcolare preuniversitare - sunt descrise premisele cercetării (cadrul legislativ necesar desfăşurării evaluării, scopul evaluării, etapele şi activităţile întreprinse pentru realizarea evaluării, componenţa echipelor de evaluare, tipul documentelor întocmite în urma evaluării). |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | sisteme de educație (studiu comparativ) |
evaluarea calității (educație) | |
educaţie (România) | |
educație (S.U.A.) | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.26(73) |
371.26(498) | |
37(498):37(73) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Paraschiv, Daniela |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ P33 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.26 |
(73) | |
371.26 | |
(498) | |
:37 | |
37 | |
(73) | |
(498) |