Strategii curriculare în învățământul universitar

Autor chat
Editura Institutul European chat
Loc publicare Iaşi
An 2013
Subiect învățământ superior românesc chat
ISBN 9786062400064
Note Bibliografie p. 239-250
Rezumat în limba franceză și engleză.

III 33439

Crișan, Alina Narcisa
    Strategii curriculare în învățământul universitar / Alina Narcisa Crișan ; cuvânt-înainte de Stelian Brad.- Iaşi : Institutul European , 2013.
    260 p. : fig., tab..- (Academica. Ştiinţele educaţiei).    
    Bibliografie p. 239-250
    Rezumat în limba franceză și engleză.
    În condiţiile globalizării spaţiului de operaţionalizare a procesului educaţional şi a relaţiei cerere-ofertă în educaţie, a democratizării educaţiei, a creării şi dezvoltării ariei europene a învăţământului superior şi a mecanismelor flexibile de colaborare şi mobilitate conferite de Uniunea Europeană în această direcţie, învăţământul superior trebuie supus unui proces de reinventare. Pornind de la această premisă şi având în faţă o perspectivă holistică asupra „calităţii” în procesul de învăţământ, autoarea propune, într-o abordare inedită sub aspect metodologic, un model teoretic trifazic de proiectare curriculară specifică învăţământului superior. Stelian Brad.
    ISBN 9786062400064

    I Brad, Stelian(pref.)

    1. învățământ superior românesc

378(498)
082.1Academica. Ştiinţele educaţiei


010 __ $a9786062400064
035 __ $aIII 33439
101 0_ $arum
200 0_ $aStrategii curriculare în învățământul universitar $bCarte tipărită $fAlina Narcisa Crișan $gcuvânt-înainte de Stelian Brad
210 ## $aIaşi $cInstitutul European $d2013
215 __ $a260 p. $cfig., tab.
225 0_ $aAcademica. Ştiinţele educaţiei $h197
299 __ $aStrategii curriculare în învățământul universitar
300 __ $aBibliografie p. 239-250
300 __ $aRezumat în limba franceză și engleză.
330 __ $aÎn condiţiile globalizării spaţiului de operaţionalizare a procesului educaţional şi a relaţiei cerere-ofertă în educaţie, a democratizării educaţiei, a creării şi dezvoltării ariei europene a învăţământului superior şi a mecanismelor flexibile de colaborare şi mobilitate conferite de Uniunea Europeană în această direcţie, învăţământul superior trebuie supus unui proces de reinventare. Pornind de la această premisă şi având în faţă o perspectivă holistică asupra „calităţii” în procesul de învăţământ, autoarea propune, într-o abordare inedită sub aspect metodologic, un model teoretic trifazic de proiectare curriculară specifică învăţământului superior. Stelian Brad
606 __ $aînvățământ superior românesc
608 __ $amonografie
675 __ $a378(498)
675 __ $a082.1Academica. Ştiinţele educaţiei
686 __ $a37
700 _0 $aCrișan, Alina Narcisa
702 _0 $4pref. $aBrad, Stelian
975 00 $a082.1
975 00 $a378
975 00 $a(498)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 894109 / 0894109 SA Împrumut Da 378/ C86
2. 894108 / 0894108 SA Împrumut Da 378/ C86
3. 894107 / 0894107 F4 Împrumut Da 378/ C86
4. 894106 / 0894106 F3 Împrumut Da 378/ C86
5. 894105 / 0894105 F2 Împrumut Da 378/ C86
6. 894104 / 0894104 F1 Împrumut Da 378/ C86
7. 894103 / 0894103 D Împrumut la sala de lectură Da III 33439
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu