Autor | Elias, Maurice J. chat |
Editura | Curtea Veche chat |
Loc publicare | București |
An | 2003 |
Subiect | educaţie în familie chat |
relaţia parinte-copil chat | |
ISBN | 9788356903 |
Note | Bibliografie p. 289-291 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9788356903 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 83851 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Stimularea inteligenței emoționale a adolescenţilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | cum să creştem copiii cu iubire, umor şi cum să le impunem anumite limite |
Prima menţ. de resp. | dr. Maurice J. Elias, dr. Steven E. Tobias și dr. Briab S. Friedlander |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Sabina Dorneanu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Curtea Veche |
Data publicării | 2003 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | Print Multicolor |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 295 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Familia la Curtea Veche |
Titlu | |
Titlu | Stimularea inteligenței emoționale a adolescenţilor : cum să creştem copiii cu iubire, umor şi cum să le impunem anumite limite |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 289-291 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | In lumea in care traim, copiii se maturizeaza mult mai repede decat s-a intamplat vreodata. Adolescentii sunt expusi tentatiilor de tot felul, iar acest context ii predispune la greseli. Ei ajung sa incalce regulile nu pentru ca sunt „copii rai“, ci pentru ca nu sunt pregatiti sa faca fata multitudinii de experiente care sunt traite pentru prima oara. Intentia acestei carti este de a-i pregati pe parinti sa-si joace cat mai bine rolurile pe care trebuie sa le adopte in cresterea copiilor lor. Caci un parinte nu trebuie sa fie doar cel mai bun prieten al adolescentului; el este de asemenea instanta care-i impune reguli, ancora de care se agata si, uneori, chiar „personajul negativ“. E de dorit ca un parinte sa fie dispus sa se transforme oricand in confident, bun ascultator, conspirator sau partener de distractii al copilului. Cultivarea inteligentei emotionale de o parte si de alta este in fapt cel mai important aspect al unei relatii iubitoare, bazate pe incredere si sinceritate. Capcana cea mai frecventa este aceea ca parintii se concentreaza cu precadere pe rezultatele scolare, pe performantele intelectuale ale copiilor lor. In fapt, identitatea si viitorul adolescentilor sunt determinate de bunastarea lor emotionala si spirituala. Aceasta carte inteleapta, practica, plina de umor va ofera mijloace si strategii de a stabili o relatie parinte-adolescent plina de intelegere si bucurie. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educaţie în familie |
relaţia parinte-copil | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.942-053.6 |
159.922.8:3-053.6 | |
37.018.262 | |
37.064 | |
082.1Familia la Curtea Veche | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Elias, Maurice J. |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Tobias, Steven E. |
Friedlander, Brian S. | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Dorneanu, Sabina |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.942 |
-053.6 | |
:3 | |
159.922.8 | |
-053.6 | |
37.018.262 | |
37.064 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 910501 / 0910501 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ E39 | |
2. | 910500 / 0910500 | SC | Împrumut | Nu | 159.9/ E39 | |
3. | 910499 / 0910499 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ E39 | |
4. | 910498 / 0910498 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ E39 | |
5. | 910497 / 0910497 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ E39 | |
6. | 910496 / 0910496 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ E39 | |
7. | 910495 / 0910495 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ E39 | |
8. | 910494 / 0910494 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 83851 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 1 |
|