Editura | Editura didactică şi pedagogică chat |
Loc publicare | București |
An | 1969 |
Subiect | elevi - orientare şcolară chat |
educaţie în familie chat | |
Note | Antetitlu: Ministerul Învățământului. Institutul de științe pedagogice |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | I 10113 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | CONTRIBUȚIA familiei la orientarea școlară și profesională a copiilor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | [culegere de articole] |
Urm. menţ. de responsabilitate | coordonatori științifici: A. Chircev și D. Salade |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura didactică şi pedagogică |
Data publicării | 1969 |
Locul tipăririi | Iași |
Numele tipografiei | Intreprinderea Poligrafică Iași |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 84 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Pentru părinţi |
Titlu | |
Titlu | CONTRIBUȚIA familiei la orientarea școlară și profesională a copiilor : [culegere de articole] |
Notă generală | |
Textul notei | Antetitlu: Ministerul Învățământului. Institutul de științe pedagogice |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | elevi - orientare şcolară |
educaţie în familie | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.048.22 |
371.018.1 | |
082.1Pentru părinţi | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Chircev, Anatolie |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Salade, Dumitru |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.048.22 |
371.018.1 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 938906 / 0938906 | F6 | Împrumut | Da | 371/ C69 | |
2. | 938910 / 0938910 | F6 | Împrumut | Da | 371/ C69 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
F6 | Împrumut | 2 |
|