Rolul proverbelor în educație

Autor chat
Editura Institutul European chat
Loc publicare Iași
An 2019
Subiect limba rom. - metodologie chat
proverbe româneşti chat
paremiologie chat
ISBN 9786062402716
Note Bibliografie p. 133-134

IV 5778

Iancu Durnea, Letiția
    Rolul proverbelor în educație / Letiția Iancu Durnea ; prefață de Laurențiu Șoitu.- Iași : Institutul European , 2019.
    138 p. : fig., tab..- (Cursus. Metodică ; 27).    
    Bibliografie p. 133-134
    Se poate afirma ca lucrarile recente pe subiectul proverbelor si al rolului lor in educatie sunt intr-un numar limitat, majoritatea avand fie o abordare lingvistica, fie una comparativa cu proverbele din alte limbi. In ansamblu, Rolul proverbelor in educatie doreste conturarea unei imagini complexe despre importanta, despre modalitatea de transmitere, de memorare si de punere in valoare a proverbelor romanesti. Tema de fata ridica si o problema provocatoare, interesanta din perspectiva sociologica, antropologica - dialogul inter-generational dintr-un spatiu cultural si etnografic pe care societatea romaneasca pare ca l-a daruit cu generozitate scolii..
    ISBN 9786062402716

    I Şoitu, Laurențiu

    1. limba rom. - metodologie
    2. proverbe româneşti
    3. paremiologie

371.3:398.2(498)
371.3:811.135.1(075.33)
082.1Cursus. Metodică


299 __ $aRolul proverbelor în educație
975 __ $a371.3 $a(498) $a(075.33) $a082.1
200 __ $aRolul proverbelor în educație $bCarte tipărită $fLetiția Iancu Durnea $gprefață de Laurențiu Șoitu
700 _0 $aIancu Durnea, Letiția
702 __ $aŞoitu, Laurențiu
010 __ $a9786062402716
035 __ $aIV 5778
675 __ $a371.3:398.2(498)
675 __ $a371.3:811.135.1(075.33)
675 __ $a082.1Cursus. Metodică
686 __ $a37
608 __ $amonografie
606 __ $alimba rom. - metodologie
606 __ $aproverbe româneşti
606 __ $aparemiologie
101 __ $arum
210 __ $d2019 $aIași $cInstitutul European
215 __ $a138 p. $cfig., tab.
225 __ $v27 $aCursus. Metodică
300 __ $aBibliografie p. 133-134
330 __ $aSe poate afirma ca lucrarile recente pe subiectul proverbelor si al rolului lor in educatie sunt intr-un numar limitat, majoritatea avand fie o abordare lingvistica, fie una comparativa cu proverbele din alte limbi. In ansamblu, Rolul proverbelor in educatie doreste conturarea unei imagini complexe despre importanta, despre modalitatea de transmitere, de memorare si de punere in valoare a proverbelor romanesti. Tema de fata ridica si o problema provocatoare, interesanta din perspectiva sociologica, antropologica - dialogul inter-generational dintr-un spatiu cultural si etnografic pe care societatea romaneasca pare ca l-a daruit cu generozitate scolii.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1008437 / 1008437 SA Împrumut Da 371.3/ I-25
2. 1008436 / 1008436 SA Împrumut Da 371.3/ I-25
3. 1008435 / 1008435 F6 Împrumut Da 371.3/ I-25
4. 1008434 / 1008434 F4 Împrumut Da 371.3/ I-25
5. 1008433 / 1008433 F3 Împrumut Da 371.3/ I-25
6. 1008432 / 1008432 F2 Împrumut Da 371.3/ I-25
7. 1008431 / 1008431 F1 Împrumut Da 371.3/ I-25
8. 1008430 / 1008430 D Împrumut la sala de lectură Da IV 5778
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu