Activizarea elevilor prin predarea semnelor ortografice și de punctuație în învățământul primar

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2014
Subiect noţiuni elementare de ortografie chat
limba rom. - metodologie chat
ISBN 9786061322046
Note Bibliografie p. 64-65

III 33678

Duduman, Elena-Valentina
    Activizarea elevilor prin predarea semnelor ortografice și de punctuație în învățământul primar / Elena-Valentina Duduman.- Iaşi : PIM , 2014 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    84 p. : fig., tab..    
    Bibliografie p. 64-65
    A fost aleasă ca temă a prezentei lucrări, Activizarea elevilor prin predarea semnelor ortigrafice şi de punctuaţie în învăţământul primar, datorită importanţei sale în contextul fonnării competenţelor de redactare a unui text. Având în vedere faptul că aceste competenţe sunt urmărite şi de obiectivele cadru stabilite la nivelul disciplinei limba şi literatura română, pentru acest nivel de învăţământ şi că automatizarea greşită a deprinderilor de a scrie corect, o dată realizată implică grave consecinţe asupra progresului şcolar al elevilor, tema ni s-a părut interesantă şi din punct de vedere metodologic. Lucrarea conţine trei capitole ce prezintă tema aleasă din punct de vedere ştiinţific, metodologic şi practic, experimental..
    ISBN 9786061322046

    1. noţiuni elementare de ortografie
    2. limba rom. - metodologie

371.3(072):811.135.1'35

010 __ $a9786061322046
035 __ $aIII 33678
101 0_ $arum
200 0_ $aActivizarea elevilor prin predarea semnelor ortografice și de punctuație în învățământul primar $bCarte tipărită $fElena-Valentina Duduman
210 ## $aIaşi $cPIM $d2014 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a84 p. $cfig., tab.
299 __ $aActivizarea elevilor prin predarea semnelor ortografice și de punctuație în învățământul primar
300 __ $aBibliografie p. 64-65
330 __ $aA fost aleasă ca temă a prezentei lucrări, Activizarea elevilor prin predarea semnelor ortigrafice şi de punctuaţie în învăţământul primar, datorită importanţei sale în contextul fonnării competenţelor de redactare a unui text. Având în vedere faptul că aceste competenţe sunt urmărite şi de obiectivele cadru stabilite la nivelul disciplinei limba şi literatura română, pentru acest nivel de învăţământ şi că automatizarea greşită a deprinderilor de a scrie corect, o dată realizată implică grave consecinţe asupra progresului şcolar al elevilor, tema ni s-a părut interesantă şi din punct de vedere metodologic. Lucrarea conţine trei capitole ce prezintă tema aleasă din punct de vedere ştiinţific, metodologic şi practic, experimental.
606 __ $anoţiuni elementare de ortografie
606 __ $alimba rom. - metodologie
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3(072):811.135.1'35
686 __ $a37
700 _0 $aDuduman, Elena-Valentina
975 00 $a371.3 $a:811.135.1
975 00 $a(072)
975 00 $a'35
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu