Relaţii publice şi comunicare pentru administraţia publică

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2016
ISBN 9786067491128
Note Bibliografie p. 181-195

II 87782

Sandu, Antonio
    Relaţii publice şi comunicare pentru administraţia publică / Antonio Sandu.- București : Tritonic , 2016.
    196 p. : sch., tab..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 181-195
    Cartea are in principal o valoare educativa, bazandu-se pe o sinteza a bibliografiei de specialitate. Dincolo de dimensiunea didactica, volumul se adreseaza specialistilor in administratia publica, mai ales celor care indeplinesc functia de comunicator institutional sau au atributiuni in domeniul relatiilor publice si comunicarii, atat in mediul public, cât si in cel privat. Sunt avute in vedere atat dimensiunea comunicarii interpersonale care este tratata dintr-o perspectiva socio-semiotica, cât si comunicarea publica prin intermediul mass-media clasica si a noilor media. Abordarea volumului este una social constructionista, plecându-se de la premiza ca intreaga realitate sociala este construita comunicational. Pentru ilustrarea unor strategii de comunicare, s-a facut apel la câteva elemente specifice de programare neuro-lingvistica, adaptate particularitatilor contextului românesc al comunicarii institutionale..
    ISBN 9786067491128

659.4(075.8)
35(075.8)
316.77(075.8)
082.1Comunicare. Media


010 __ $a9786067491128
035 __ $aII 87782
101 0_ $arum
200 0_ $aRelaţii publice şi comunicare pentru administraţia publică $bCarte tipărită $fAntonio Sandu
210 ## $aBucurești $cTritonic $d2016
215 __ $a196 p. $csch., tab.
225 0_ $aComunicare. Media
299 __ $aRelaţii publice şi comunicare pentru administraţia publică
300 __ $aBibliografie p. 181-195
330 __ $aCartea are in principal o valoare educativa, bazandu-se pe o sinteza a bibliografiei de specialitate. Dincolo de dimensiunea didactica, volumul se adreseaza specialistilor in administratia publica, mai ales celor care indeplinesc functia de comunicator institutional sau au atributiuni in domeniul relatiilor publice si comunicarii, atat in mediul public, cât si in cel privat. Sunt avute in vedere atat dimensiunea comunicarii interpersonale care este tratata dintr-o perspectiva socio-semiotica, cât si comunicarea publica prin intermediul mass-media clasica si a noilor media. Abordarea volumului este una social constructionista, plecându-se de la premiza ca intreaga realitate sociala este construita comunicational. Pentru ilustrarea unor strategii de comunicare, s-a facut apel la câteva elemente specifice de programare neuro-lingvistica, adaptate particularitatilor contextului românesc al comunicarii institutionale.
608 __ $acurs
675 __ $a659.4(075.8)
675 __ $a35(075.8)
675 __ $a316.77(075.8)
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a65
700 _0 $aSandu, Antonio
975 00 $a659.4
975 00 $a(075.8)
975 00 $a35
975 00 $a(075.8)
975 00 $a316.77
975 00 $a(075.8)
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 977589 / 0977589 SA Împrumut Da 659.4/ S20
2. 977588 / 0977588 SA Împrumut Da 659.4/ S20
3. 977587 / 0977587 F6 Împrumut Da 659.4/ S20
4. 977586 / 0977586 F6 Împrumut Da 659.4/ S20
5. 977585 / 0977585 F4 Împrumut Da 659.4/ S20
6. 977584 / 0977584 F3 Împrumut Da 659.4/ S20
7. 977583 / 0977583 F2 Împrumut Nu 659.4/ S20
8. 977582 / 0977582 F1 Împrumut Da 659.4/ S20
9. 977581 / 0977581 D Împrumut la sala de lectură Da II 87782
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu