Politica 2.0.09 : [politica marketingului politic]

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2008
Subiect marketing politic chat
campanii electorale (după 1990) chat
mass-media din România (după 1990) chat
ISBN 9789737332776
Note Bibliografie p. 193-200

II 85481

Tudor, Sorin
    Politica 2.0.09 : [politica marketingului politic] / Sorin Tudor.- București : Tritonic , 2008.
    200 p..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 193-200
    "Increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat (si nu pot avea incredere intr-altul), dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de lucra impreuna cu politicianul la fundamentarea acestei increderi. "Ne place sau nu, campaniile electorale conteaza. iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa-si puna o intrebare simpla: poate sa-ti permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?", se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi. Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca va putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul, in orice stat democratic, este si el simplu: nu.".
    ISBN 9789737332776

    1. marketing politic
    2. campanii electorale (după 1990)
    3. mass-media din România (după 1990)

339.138:32(498)
324(498)"1990/..."
653.3/.4(498)"1990/...":32
082.1Comunicare. Media


010 __ $a9789737332776
035 __ $aII 85481
101 0_ $arum
200 0_ $aPolitica 2.0.09 $bCarte tipărită $e[politica marketingului politic] $fSorin Tudor
210 ## $aBucurești $cTritonic $d2008
215 __ $a200 p.
225 0_ $aComunicare. Media
299 __ $aPolitica 2.0.09 : [politica marketingului politic]
300 __ $aBibliografie p. 193-200
330 __ $a"Increderea este, in cele din urma, fundamentul oricarei victorii electorale, fie ca aceasta incredere se bazeaza pe fapte sau doar pe sperante. iar daca in timpul campaniilor electorale rolul consultantilor politici este acela de a comunica alegatorilor care ar fi motivele pentru care acestia pot avea incredere intr-un candidat (si nu pot avea incredere intr-altul), dupa terminarea campaniei rolul lor este acela de lucra impreuna cu politicianul la fundamentarea acestei increderi. "Ne place sau nu, campaniile electorale conteaza. iar, inainte de toate, fiecare politician ar trebui sa-si puna o intrebare simpla: poate sa-ti permita sa nu faca nimic in timp ce contracandidatul sau se afla in campanie electorala?", se scrie in cartea pe care tocmai ati inceput sa o cititi. Eu as mai adauga o intrebare: isi poate permite un politician sa spere ca va putea continua cariera politica daca insala increderea alegatorilor? Raspunsul, in orice stat democratic, este si el simplu: nu."
606 __ $amarketing politic
606 __ $acampanii electorale (după 1990)
606 __ $amass-media din România (după 1990)
608 __ $amonografie
675 __ $a339.138:32(498)
675 __ $a324(498)"1990/..."
675 __ $a653.3/.4(498)"1990/...":32
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a33
700 _0 $aTudor, Sorin
975 00 $a:32 $a339.138
975 00 $a(498)
975 00 $a324
975 00 $a(498)
975 00 $a"1990/..."
975 00 $a:32 $a653.4 $a653.3
975 00 $a(498)
975 00 $a"1990/..."
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 933781 / 0933781 D Împrumut la sala de lectură Da II 85481
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu