Marketingul politic : repere teoretice și strategii de acțiune

Autor chat
Editura Adenium chat
Loc publicare Iași
An 2014
Subiect marketing politic chat
politică (marketing) chat
ISBN 9786068622101
Note Bibliografie p. 157-166

II 81215

Barbaros, Corina
    Marketingul politic : repere teoretice și strategii de acțiune / Corina Barbaros.- Iași : Adenium , 2014 (Iaşi : Print Multicolor) .
    176 p..- (Colloquium. Esențial).    
    Bibliografie p. 157-166
    „Seria ESENŢIAL a Colecţiei Colloquium propune câte un volum pentru fiecare concept fundamental din domeniul ştiinţelor sociale şi politice. Realizat în premieră în spaţiul academic românesc, acest proiect editorial se adresează, în egală măsură, studenţilor şi profesorilor de specialitate, jurnaliştilor ce activează în domeniul politic, specialiştilor în comunicare politică şi electorală, consultanţilor politici, politicienilor şi, evident, publicului larg interesat de politică.” Daniel Şandru „Pe parcursul celor opt capitole ale volumului, cititorul descoperă o interesantă trecere în revistă a principalelor teorii referitoare la marketingul politic, precum şi o descriere amănunţită a etapelor existente în conceperea şi livrarea unui produs de marketing politic. Autoarea realizează cu succes un studiu comparativ al principalelor abordări ale marketingului politic, aducând un plus de claritate sintetică în peisajul publicistic din domeniu." Sergiu Mişcoiu.
    ISBN 9786068622101

    1. marketing politic
    2. politică (marketing)

32(498):65.012.4
082.1Colloquium. Esențial


010 __ $a9786068622101
035 __ $aII 81215
101 0_ $arum
200 0_ $aMarketingul politic $bCarte tipărită $erepere teoretice și strategii de acțiune $fCorina Barbaros
210 ## $aIași $cAdenium $d2014 $eIaşi $gPrint Multicolor
215 __ $a176 p.
225 0_ $aColloquium. Esențial
299 __ $aMarketingul politic : repere teoretice și strategii de acțiune
300 __ $aBibliografie p. 157-166
330 __ $a„Seria ESENŢIAL a Colecţiei Colloquium propune câte un volum pentru fiecare concept fundamental din domeniul ştiinţelor sociale şi politice. Realizat în premieră în spaţiul academic românesc, acest proiect editorial se adresează, în egală măsură, studenţilor şi profesorilor de specialitate, jurnaliştilor ce activează în domeniul politic, specialiştilor în comunicare politică şi electorală, consultanţilor politici, politicienilor şi, evident, publicului larg interesat de politică.” Daniel Şandru „Pe parcursul celor opt capitole ale volumului, cititorul descoperă o interesantă trecere în revistă a principalelor teorii referitoare la marketingul politic, precum şi o descriere amănunţită a etapelor existente în conceperea şi livrarea unui produs de marketing politic. Autoarea realizează cu succes un studiu comparativ al principalelor abordări ale marketingului politic, aducând un plus de claritate sintetică în peisajul publicistic din domeniu." Sergiu Mişcoiu
606 __ $amarketing politic
606 __ $apolitică (marketing)
608 __ $amonografie
675 __ $a32(498):65.012.4
675 __ $a082.1Colloquium. Esențial
686 __ $a3/32
700 _0 $aBarbaros, Corina
975 00 $a32 $a:65.012.4
975 00 $a(498)
975 00 $a082.1
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu