Autor | Boyce, Thomas chat |
Editura | Publica chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2019 |
Subiect | psihologia copilului chat |
educație parentală chat | |
educație parentală chat | |
pediatrie (studii de caz) chat | |
ISBN | 9786067223637 |
Titlu | |
Titlu | Orhideea și păpădia : de ce există copii cu probleme de dezvoltare și cum pot toți copiii să crească frumos |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.018.262 | |
616 | |
-053.2 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Orhideea și păpădia |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | de ce există copii cu probleme de dezvoltare și cum pot toți copiii să crească frumos |
Prima menţ. de resp. | Dr. W. Thomas Boyce |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Ianina Marinescu |
[editori: Cătălin Muraru, Silviu Dragomir] | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Boyce, Thomas |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Marinescu, Ianina |
Cod de legătură | ed. |
Autor secundar | Muraru, Cătălin |
Cod de legătură | ed. |
Autor secundar | Dragomir, Silviu |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067223637 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 91445 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.018.262 | |
616-053.2 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
educație parentală | |
educație parentală | |
pediatrie (studii de caz) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2019 |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Publica |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 378 p. |
Alte detalii fizice | fig., il. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | În extraordinara sa carte, Tom Boyce explorează copilul-păpădie (robust, rezilient, sănătos) care este capabil să supraviețuiască și să înflorească în majoritatea situațiilor, și copilul-orhidee (sensibil, susceptibil, fragil) care, dacă are parte de o susținere adecvată, poate să înflorească la fel de mult, dacă nu chiar mai mult decât alți copii. Copiii-orhidee, ne asigură Boyce, nu sunt niște păpădii ratate; sunt o altă categorie de copii, cu sensibilități și calități speciale, care au nevoie să fie crescuți și educați în feluri speciale. În Orhideea și păpădia, Boyce ne arată cum să înțelegem sensibilitățile unice, marile dificultăți și remarcabilele talente ale acestor copii. Boyce vorbește despre cum și-a croit drum, timp de aproape 40 de ani, în domeniul cercetării pediatriei, lucrând în studiile sale cu copii suferind de diverse tulburări și explorând marile sale descoperiri despre cum alcătuirea genetică și mediul modelează comportamentul. El notează că anumite variante ale genelor cresc predispoziția unei persoane la depresie, anxietate, tulburare hiperkinetică cu deficit de atenție și comportamente antisociale, sociopate sau violente. Însă în loc să considere această genă „de risc” ca fiind o slăbiciune, Boyce schimbă modul în care ne raportăm la fragilitatea umană, dovedind că, deși aceste gene „rele” pot crea probleme, în situația și mediul adecvate, pot să ducă la apariția unor copii care nu doar că se descurcă mai bine decât înainte, dar care își depășesc cu mult colegii. Orhideea și păpădia oferă speranță și deschide drumul spre succes pentru părinți, profesori, psihologi și experți în dezvoltarea copilului – categorii care se confruntă cu copii dificili. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1008968 / 1008968 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
2. | 1008967 / 1008967 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
3. | 1008966 / 1008966 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
4. | 1008965 / 1008965 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
5. | 1008964 / 1008964 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
6. | 1008963 / 1008963 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
7. | 1008962 / 1008962 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ B74 | |
8. | 1008961 / 1008961 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 91445 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|