Oameni toxici : nu te lăsa contaminat, învaţă să te aperi!

Autor chat
Editura Amsta Publishing chat
Loc publicare București
An 2008
Subiect comunicare socială chat
relaţii interpersonale chat
dezvoltare personală chat
medierea conflictelor chat
ISBN 9789738852174

II 84874

Sue, Marsha Petrie
    Oameni toxici : nu te lăsa contaminat, învaţă să te aperi! / Marsha Petrie Sue ; [traducere: Raluca Andrei].- București : Amsta Publishing , 2008.
    192 p..    
    Odată cu globalizarea comunicării, nevoia de consiliere şi de expertiză etică devine o cerinţă generală. Ea afectează toate domeniile comunicării şi ale acţiunii publice. Volumul de faţă relevă modul în care exigenţa comunicării etice şi eficiente se naşte din nevoia asumării responsabile a valorilor personale, comunitare, sociale şi instituţionale, dincolo de orice relativism sau absolutism. Deontologia devine astfel o preocupare majoră a profesioniştilor din ştiinţele comunicării. Redefinirea identităţii organizaţionale presupusă de instituţionalizarea eticii intervine pe fondul unei etici minimale determinate de ineficienţa valorilor absolute în context global. Integrarea în fluxul comunicării globale obligă la o profesionalizare continuă în domeniul comunicării, al creaţiei media, al relaţiilor publice sau al responsabilităţii sociale. Ele presupun o reconstrucţie a comunicării instituţionale şi interpersonale într-un efort permanent de standardizare şi codificare etica a practicilor profesionale..
    ISBN 9789738852174

    I Andrei, Raluca(trad.)

    1. comunicare socială
    2. relaţii interpersonale
    3. dezvoltare personală
    4. medierea conflictelor

316.77
316.472.4:159.9
316.485.6
082.1Comunicare. Media


010 __ $a9789738852174
035 __ $aII 84874
101 0_ $arum
200 0_ $aOameni toxici $bCarte tipărită $enu te lăsa contaminat, învaţă să te aperi! $fMarsha Petrie Sue $g[traducere: Raluca Andrei]
210 ## $aBucurești $cAmsta Publishing $d2008
215 __ $a192 p.
299 __ $aOameni toxici : nu te lăsa contaminat, învaţă să te aperi!
330 __ $aOdată cu globalizarea comunicării, nevoia de consiliere şi de expertiză etică devine o cerinţă generală. Ea afectează toate domeniile comunicării şi ale acţiunii publice. Volumul de faţă relevă modul în care exigenţa comunicării etice şi eficiente se naşte din nevoia asumării responsabile a valorilor personale, comunitare, sociale şi instituţionale, dincolo de orice relativism sau absolutism. Deontologia devine astfel o preocupare majoră a profesioniştilor din ştiinţele comunicării. Redefinirea identităţii organizaţionale presupusă de instituţionalizarea eticii intervine pe fondul unei etici minimale determinate de ineficienţa valorilor absolute în context global. Integrarea în fluxul comunicării globale obligă la o profesionalizare continuă în domeniul comunicării, al creaţiei media, al relaţiilor publice sau al responsabilităţii sociale. Ele presupun o reconstrucţie a comunicării instituţionale şi interpersonale într-un efort permanent de standardizare şi codificare etica a practicilor profesionale.
606 __ $acomunicare socială
606 __ $arelaţii interpersonale
606 __ $adezvoltare personală
606 __ $amedierea conflictelor
608 __ $amonografie
675 __ $a316.77
675 __ $a316.472.4:159.9
675 __ $a316.485.6
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a3/32
700 __ $aSue, Marsha Petrie
702 __ $4trad. $aAndrei, Raluca
975 00 $a316.77
975 00 $a:159.9 $a316.472.4
975 00 $a316.485.6
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 919060 / 0919060 D Împrumut la sala de lectură Da II 84874
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu