Influencer Marketing : perspectiva utilizatorilor și a experților

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2022
Subiect social media chat
influenceri chat
marketing pe Internet chat
publicitate comercială (reclamă) chat
comunicare socială chat
ISBN 9786067495942
Note Bibliografie p. 179-202

II 96100

Mureșan, Larisa
    Influencer Marketing : perspectiva utilizatorilor și a experților / Larisa Mureșan.- București : Tritonic , 2022.
    217 p. : il..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 179-202
    Volumul reprezintă o contribuție relevantă în domeniul științelor comunicării, respectiv al publicității. Cartea este utilă atât pentru studenții din domeniul științelor comunicării și al marketingului, cât și pentru profesioniștii care sunt într-un proces de învățare continuă, atât de necesar într-o arie dinamică precum este aceea a promovării online, caracterizată de creativitate și de emergența unor noi platforme și instrumente de comunicare..
    ISBN 9786067495942

    1. social media
    2. influenceri
    3. marketing pe Internet
    4. publicitate comercială (reclamă)
    5. comunicare socială

659:316.77
316.774:004.738.5
658.8:004.738.5
082.1Comunicare. Media


299 __ $aInfluencer Marketing : perspectiva utilizatorilor și a experților
955 __ $a1
200 __ $aInfluencer Marketing $eperspectiva utilizatorilor și a experților $fLarisa Mureșan $bCarte tipărită
700 __ $aMureșan, Larisa
010 __ $a9786067495942
035 __ $aII 96100
675 __ $a659:316.77
675 __ $a316.774:004.738.5
675 __ $a658.8:004.738.5
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a65
606 __ $asocial media
606 __ $ainfluenceri
606 __ $amarketing pe Internet
606 __ $apublicitate comercială (reclamă)
606 __ $acomunicare socială
608 __ $amonografie
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $cTritonic $d2022
225 __ $aComunicare. Media
215 __ $a217 p. $cil.
300 __ $aBibliografie p. 179-202
330 __ $aVolumul reprezintă o contribuție relevantă în domeniul științelor comunicării, respectiv al publicității. Cartea este utilă atât pentru studenții din domeniul științelor comunicării și al marketingului, cât și pentru profesioniștii care sunt într-un proces de învățare continuă, atât de necesar într-o arie dinamică precum este aceea a promovării online, caracterizată de creativitate și de emergența unor noi platforme și instrumente de comunicare.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1047272 / 1047272 SA Împrumut Da 659/ M96
2. 1047271 / 1047271 SA Împrumut Nu 659/ M96
3. 1047270 / 1047270 F6 Împrumut Da 659/ M96
4. 1047269 / 1047269 F4 Împrumut Da 659/ M96
5. 1047268 / 1047268 F3 Împrumut Da 659/ M96
6. 1047267 / 1047267 F2 Împrumut Da 659/ M96
7. 1047266 / 1047266 F1 Împrumut Da 659/ M96
8. 1047265 / 1047265 D Împrumut la sala de lectură Da II 96100
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 1

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu