Autor | Siegel, Daniel J. chat |
Editura | Herald chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | psihologia adolescentului chat |
procese psihice superioare chat | |
ISBN | 9786306550074 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 97250 |
Titlu | |
Titlu | Mintea și creierul adolescentului : de la furtunile emoționale la neuroștiința transformărilor și stimularea potențialului |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Mintea și creierul adolescentului |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | de la furtunile emoționale la neuroștiința transformărilor și stimularea potențialului |
Prima menţ. de resp. | dr. Daniel J. Siegel |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză: Raluca Toth |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Siegel, Daniel J. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Toth, Raluca |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786306550074 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.95-053.6 |
159.922.8 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia adolescentului |
procese psihice superioare | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Data publicării | 2022 |
Editura | Herald |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 319 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Folosind un ton colocvial captivant, potrivit atat tinerilor, cat si celor care lucreaza cu ei sau ii ingrijesc, Daniel Siegel darama miturile despre „adolescentii innebuniti de hormoni” si le inlocuieste cu o perspectiva mai constructiva despre „reconfigurarile cerebrale” specifice varstei: prezinta informatii edificatoare despre activitatea cerebrala si ofera instrumente practice pe care adolescentii le pot folosi pentru a naviga prin valtoarea emotionala, prin transformarile mentale si cerebrale precum si in relatiile de zi cu zi. Motivele pentru care adolescentii fac toate acele lucruri din cauza carora parintii ajung in pragul disperarii pot fi intampinate cu mai multa claritate data de informarea neurostiintifica si psihologica ce ne ajuta sa dobandim cu totii, adolescenti si parinti sau mentori, mai multa compasiune si rabdare sa descoperim puterea, curajul si creativitatea pe care le aduce adolescenta. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1058021 / 1058021 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ S54 | |
2. | 1058020 / 1058020 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ S54 | |
3. | 1058019 / 1058019 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ S54 | |
4. | 1058018 / 1058018 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ S54 | |
5. | 1058017 / 1058017 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ S54 | |
6. | 1058016 / 1058016 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ S54 | |
7. | 1058015 / 1058015 | F1 | Împrumut | Nu | 159.9/ S54 | |
8. | 1058014 / 1058014 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 97250 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|