Metode de învățământ pentru activizarea elevilor la lecția de matematică

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2014
Subiect metode de predare şi instruire (învăţământ primar) chat
matematică (metode de predare şi instruire) chat
învăţare : tehnici de învăţare chat
ISBN 9786061322053
Note Bibliografie p. 81-82

III 33635

Titiniuc, Alina-Gabi
    Metode de învățământ pentru activizarea elevilor la lecția de matematică / Alina-Gabi Titiniuc.- Iaşi : PIM , 2014 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    83 p. : fig., tab..    
    Bibliografie p. 81-82
    Odată cu descongestionarea programelor şcolare am apelat la folosirea acestor metode. In activităţile de perfecţionare la care am participat (cerc pedagogic, comisie metodică) am observat însă că unele metode nu sunt înţelese în totalitate, fiind aplicate trunchiat, ceea ce nu duce la atingerea obiectivelor în totalitate. Lucrarea de faţă se doreşte a fi o sinteză a unor metode active de învăţare, ce pot fi folosite de către orice cadru didactic ce doreşte o dezvoltare complexă a elevilor săi. Metodele prezentate nu îşi găsesc aplicare doar la matematică. Ele pot fi utilizate cu succes în orice moment al oricărei activităţi didactice. Scopul lucrării este acela de a se constitui într-un posibil ghid de aplicare a metodelor active de învăţare în cadrul activităţilor didactice matematice. Deşi se fac referiri doar la activităţi didactice de predare-învăţare a unităţilor de măsură, prin extindere, aceste metode pot fi aplicate cu succes şi în predarea- învăţarea celorlalte conţinuturi. Anexele vin să ilustreze şi să completeze idei din lucrare şi totodată să ofere perspectiva unui „dascăl”, care doreşte să ofere elevilor o dezvoltare complexă ce îi va ajuta să facă faţă cerinţelor sociale actuale şi viitoare..
    ISBN 9786061322053

    1. metode de predare şi instruire (învăţământ primar)
    2. matematică (metode de predare şi instruire)
    3. învăţare : tehnici de învăţare

371.3:51
51:371.3


010 __ $a9786061322053
035 __ $aIII 33635
101 0_ $arum
200 0_ $aMetode de învățământ pentru activizarea elevilor la lecția de matematică $bCarte tipărită $fAlina-Gabi Titiniuc
210 ## $aIaşi $cPIM $d2014 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a83 p. $cfig., tab.
299 __ $aMetode de învățământ pentru activizarea elevilor la lecția de matematică
300 __ $aBibliografie p. 81-82
330 __ $aOdată cu descongestionarea programelor şcolare am apelat la folosirea acestor metode. In activităţile de perfecţionare la care am participat (cerc pedagogic, comisie metodică) am observat însă că unele metode nu sunt înţelese în totalitate, fiind aplicate trunchiat, ceea ce nu duce la atingerea obiectivelor în totalitate. Lucrarea de faţă se doreşte a fi o sinteză a unor metode active de învăţare, ce pot fi folosite de către orice cadru didactic ce doreşte o dezvoltare complexă a elevilor săi. Metodele prezentate nu îşi găsesc aplicare doar la matematică. Ele pot fi utilizate cu succes în orice moment al oricărei activităţi didactice. Scopul lucrării este acela de a se constitui într-un posibil ghid de aplicare a metodelor active de învăţare în cadrul activităţilor didactice matematice. Deşi se fac referiri doar la activităţi didactice de predare-învăţare a unităţilor de măsură, prin extindere, aceste metode pot fi aplicate cu succes şi în predarea- învăţarea celorlalte conţinuturi. Anexele vin să ilustreze şi să completeze idei din lucrare şi totodată să ofere perspectiva unui „dascăl”, care doreşte să ofere elevilor o dezvoltare complexă ce îi va ajuta să facă faţă cerinţelor sociale actuale şi viitoare.
606 __ $ametode de predare şi instruire (învăţământ primar)
606 __ $amatematică (metode de predare şi instruire)
606 __ $aînvăţare : tehnici de învăţare
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:51
675 __ $a51:371.3
686 __ $a37
700 _0 $aTitiniuc, Alina-Gabi
975 00 $a371.3 $a:51
975 00 $a:371.3 $a51
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu