ABC-ul organizatorilor grafici

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare Bucureşti
An 2015
Subiect metodologia predării chat
organizatori grafici (instrumente în educație) chat
ghid metodologic chat
învăţare : tehnici de învăţare chat
ISBN 9786066832106
Note Bibliografie p. 134
Pe copertă, mențiunea: conține 48 de modele

III 35711

Gavrilă, Roxana-Maria
    ABC-ul organizatorilor grafici / Roxana-Maria Gavrilă, Marilena Nicolae.- Bucureşti : Didactica Publishing House , 2015.
    135 p. : il. color, tab..    
    Bibliografie p. 134
    Pe copertă, mențiunea: conține 48 de modele
    Lucrarea ABC-ul utilizatorilor grafici are un dublu scop: pe de o parte, să stârnească curiozitatea și imaginația profesorilor și elevilor, pe de altă parte, să îmbogățească colecția de tehnici de învățare autentică și responsabilă. Organizatorii grafici fac parte dintr-un demers productiv euristic de învățare. Descoperirea continuă, inductivă sau deductivă, este cea care dirijează procesul de predare-învățare-evaluare diferențiată prin utilizarea acestor instrumente specifice educației constructiviste..
    ISBN 9786066832106

    I Nicolae, Marilena

    1. metodologia predării
    2. organizatori grafici (instrumente în educație)
    3. ghid metodologic
    4. învăţare : tehnici de învăţare

371.3
371.21
371.321.1
37.025


010 __ $a9786066832106
035 __ $aIII 35711
101 0_ $arum
200 0_ $aABC-ul organizatorilor grafici $bCarte tipărită $fRoxana-Maria Gavrilă, Marilena Nicolae
210 ## $aBucureşti $cDidactica Publishing House $d2015
215 __ $a135 p. $cil. color, tab.
299 __ $aABC-ul organizatorilor grafici
300 __ $aBibliografie p. 134
300 __ $aPe copertă, mențiunea: conține 48 de modele
330 __ $aLucrarea ABC-ul utilizatorilor grafici are un dublu scop: pe de o parte, să stârnească curiozitatea și imaginația profesorilor și elevilor, pe de altă parte, să îmbogățească colecția de tehnici de învățare autentică și responsabilă. Organizatorii grafici fac parte dintr-un demers productiv euristic de învățare. Descoperirea continuă, inductivă sau deductivă, este cea care dirijează procesul de predare-învățare-evaluare diferențiată prin utilizarea acestor instrumente specifice educației constructiviste.
606 __ $ametodologia predării
606 __ $aorganizatori grafici (instrumente în educație)
606 __ $aghid metodologic
606 __ $aînvăţare : tehnici de învăţare
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3
675 __ $a371.21
675 __ $a371.321.1
675 __ $a37.025
686 __ $a37
700 _0 $aGavrilă, Roxana-Maria
701 _0 $aNicolae, Marilena
975 00 $a371.3
975 00 $a371.21
975 00 $a371.321.1
975 00 $a37.025
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 985450 / 0985450 SA Împrumut Da 371.3/ G26
2. 985449 / 0985449 SA Împrumut Da 371.3/ G26
3. 985448 / 0985448 F6 Împrumut Da 371.3/ G26
4. 985447 / 0985447 F6 Împrumut Da 371.3/ G26
5. 985446 / 0985446 F4 Împrumut Da 371.3/ G26
6. 985445 / 0985445 F3 Împrumut Da 371.3/ G26
7. 985444 / 0985444 F2 Împrumut Da 371.3/ G26
8. 985443 / 0985443 F1 Împrumut Da 371.3/ G26
9. 985442 / 0985442 D Împrumut la sala de lectură Da III 35711
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu