Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri : tematică pentru formarea profesională

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iași
An 2014
Subiect management hotelier chat
managementul calităţii serviciilor chat
formare profesională chat
managementul calităţii produselor alimentare chat
administrare hoteluri, restaurante chat
gastronomie chat
reţete culinare chat
ISBN 9789734640522
Note Bibliografie p. 543

III 34072

Stavrositu, Stere
    Managementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri : tematică pentru formarea profesională / Stere Stavrositu.- Iași : Polirom , 2014.
    543 p. : tab., [40] p.: fig., il parte color.    
    Bibliografie p. 543
    Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu. Din cuprins: Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare..
    ISBN 9789734640522

    1. management hotelier
    2. managementul calităţii serviciilor
    3. formare profesională
    4. managementul calităţii produselor alimentare
    5. administrare hoteluri, restaurante
    6. gastronomie
    7. reţete culinare

65.012.43:640.4
640.41:65.012.43
65.012.43:658.562
641.55(083.12)


010 __ $a9789734640522
035 __ $aIII 34072
101 0_ $arum
200 0_ $aManagementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri $bCarte tipărită $etematică pentru formarea profesională $fStere Stavrositu
210 ## $aIași $cPolirom $d2014
215 __ $a543 p. $ctab., [40] p.: fig., il parte color
299 __ $aManagementul calității serviciilor și ospitalitatea în restaurante, gastronomie, hoteluri : tematică pentru formarea profesională
300 __ $aBibliografie p. 543
330 __ $aGhid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pana la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sunt completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cat si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu. Din cuprins: Managementul calitatii resurselor umane • Organizarea si clasificarea unitatilor de alimentatie • Compartimentarea si dotarea pe activitati functionale • Pregatirea unitatilor pentru primirea si servirea consumatorilor • Forme de prezentare a preparatelor si bauturilor • Primirea si servirea comenzilor • Recomandarea meselor si serviciile pe etapele zilei • Organizarea serviciilor pentru cina, mese festive si oficiale • Sortimentele si tehnologia bauturilor • Retete si tehnologii • Serviciile hoteliere si ospitalitatea turistica • Organizarea activitatii unitatilor de cazare.
606 __ $amanagement hotelier
606 __ $amanagementul calităţii serviciilor
606 __ $aformare profesională
606 __ $amanagementul calităţii produselor alimentare
606 __ $aadministrare hoteluri, restaurante
606 __ $agastronomie
606 __ $areţete culinare
608 __ $amonografie
675 __ $a65.012.43:640.4
675 __ $a640.41:65.012.43
675 __ $a65.012.43:658.562
675 __ $a641.55(083.12)
686 __ $a65
700 __ $aStavrositu, Stere
975 00 $a65.012.43 $a:640.4
975 00 $a640.41 $a:65.012.43
975 00 $a65.012.43 $a:658.562
975 00 $a641.55
975 00 $a(083.12)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 906844 / 0906844 SA Împrumut Da 65/ S80
2. 906843 / 0906843 SA Împrumut Da 65/ S80
3. 906842 / 0906842 F6 Împrumut Da 65/ S80
4. 906841 / 0906841 F4 Împrumut Da 65/ S80
5. 906840 / 0906840 F3 Împrumut Da 65/ S80
6. 906839 / 0906839 F2 Împrumut Da 65/ S80
7. 906838 / 0906838 F1 Împrumut Nu 65/ S80
8. 906837 / 0906837 D Împrumut la sala de lectură Da III 34072
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu