Autor | Conley, Mark W. chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2019 |
Subiect | psihologie pedagogică chat |
metodica predării (lectura) chat | |
interpretare, critica textelor chat | |
ISBN | 9789734669189 |
Note | Bibliografie p. 399-413 |
Titlu | |
Titlu | Înțelegerea textelor și ariile curriculare |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.015.3 |
028 | |
371.3 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Înțelegerea textelor și ariile curriculare |
Prima menţ. de resp. | Mark W. Conley |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Raluca Ungureanu, Dragoș Rusu, Liliana Romaniuc (coord.) |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Conley, Mark W. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Ungureanu, Raluca |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Rusu, Dragoș |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Romaniuc, Liliana |
Cod de legătură | trad. |
coord. | |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734669189 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 36318 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.015.3 |
028:37.015.3 | |
371.3:028 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2019 |
Locul tipăririi | Suceava |
Numele tipografiei | Tipo Lidana |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologie pedagogică |
metodica predării (lectura) | |
interpretare, critica textelor | |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 432 p. |
Alte detalii fizice | fig., il., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 399-413 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Prin Înţelegerea textelor şi ariile curriculare, Mark Conley, unul dintre principalii cercetători în domeniul educaţiei de astăzi, le oferă profesorilor o gamă largă de idei, strategii şi tehnici care să-i ajute pe elevi să-şi dezvolte abilităţile de înţelegere a unui text – abilităţi legate de scris, citit, vorbire, ascultare, înţelegere şi deprinderile necesare în abordarea diferitelor arii curriculare. După o prezentare a contextului educaţional actual, în condiţiile unei revoluţii tehnologice cu implicaţii profunde asupra viitorului elevilor, volumul se concentrează pe specificul modului de planificare şi predare, subliniind necesitatea dobîndirii de către elevi a unor abilităţi esenţiale, precum activarea cunoştinţelor anterioare, creşterea nivelului de înţelegere sau dezvoltarea unei modalităţi de învăţare pe baza gîndirii critice. Sînt vizate de asemenea formarea identităţii elevilor sau capacitatea lor de a lua deciziile potrivite, dar şi responsabilitatea profesorilor şi exigenţele tot mai mari cu care se confruntă aceştia. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1006034 / 1006034 | SA | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
2. | 1006033 / 1006033 | SA | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
3. | 1006032 / 1006032 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
4. | 1006031 / 1006031 | F4 | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
5. | 1006030 / 1006030 | F3 | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
6. | 1006029 / 1006029 | F2 | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
7. | 1006028 / 1006028 | F1 | Împrumut | Da | 37/ C65 | |
8. | 1006027 / 1006027 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 36318 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|