Înțelegerea textelor și ariile curriculare

Autor chat
Editura Polirom chat
Loc publicare Iași
An 2019
Subiect psihologie pedagogică chat
metodica predării (lectura) chat
interpretare, critica textelor chat
ISBN 9789734669189
Note Bibliografie p. 399-413

III 36318

Conley, Mark W.
    Înțelegerea textelor și ariile curriculare / Mark W. Conley ; traducere de Raluca Ungureanu, Dragoș Rusu, Liliana Romaniuc (coord.).- Iași : Polirom , 2019 (Suceava : Tipo Lidana) .
    432 p. : fig., il., tab..- (Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici).    
    Bibliografie p. 399-413
    Prin Înţelegerea textelor şi ariile curriculare, Mark Conley, unul dintre principalii cercetători în domeniul educaţiei de astăzi, le oferă profesorilor o gamă largă de idei, strategii şi tehnici care să-i ajute pe elevi să-şi dezvolte abilităţile de înţelegere a unui text – abilităţi legate de scris, citit, vorbire, ascultare, înţelegere şi deprinderile necesare în abordarea diferitelor arii curriculare. După o prezentare a contextului educaţional actual, în condiţiile unei revoluţii tehnologice cu implicaţii profunde asupra viitorului elevilor, volumul se concentrează pe specificul modului de planificare şi predare, subliniind necesitatea dobîndirii de către elevi a unor abilităţi esenţiale, precum activarea cunoştinţelor anterioare, creşterea nivelului de înţelegere sau dezvoltarea unei modalităţi de învăţare pe baza gîndirii critice. Sînt vizate de asemenea formarea identităţii elevilor sau capacitatea lor de a lua deciziile potrivite, dar şi responsabilitatea profesorilor şi exigenţele tot mai mari cu care se confruntă aceştia..
    ISBN 9789734669189

    I Ungureanu, Raluca(trad.)
    II Rusu, Dragoș(trad.)
    III Romaniuc, Liliana(coord.)

    1. psihologie pedagogică
    2. metodica predării (lectura)
    3. interpretare, critica textelor

37.015.3
028:37.015.3
371.3:028


299 __ $aÎnțelegerea textelor și ariile curriculare
975 __ $a37.015.3 $a028 $a371.3
200 __ $aÎnțelegerea textelor și ariile curriculare $fMark W. Conley $gtraducere de Raluca Ungureanu, Dragoș Rusu, Liliana Romaniuc (coord.) $bCarte tipărită
700 __ $aConley, Mark W.
702 __ $aUngureanu, Raluca $4trad.
702 __ $aRusu, Dragoș $4trad.
702 __ $aRomaniuc, Liliana $4trad. $4coord.
010 __ $a9789734669189
035 __ $aIII 36318
675 __ $a37.015.3
675 __ $a028:37.015.3
675 __ $a371.3:028
686 __ $a37
101 __ $arum
210 __ $aIași $cPolirom $d2019 $eSuceava $gTipo Lidana
606 __ $apsihologie pedagogică
606 __ $ametodica predării (lectura)
606 __ $ainterpretare, critica textelor
215 __ $a432 p. $cfig., il., tab.
225 __ $aŞtiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici
300 __ $aBibliografie p. 399-413
330 __ $aPrin Înţelegerea textelor şi ariile curriculare, Mark Conley, unul dintre principalii cercetători în domeniul educaţiei de astăzi, le oferă profesorilor o gamă largă de idei, strategii şi tehnici care să-i ajute pe elevi să-şi dezvolte abilităţile de înţelegere a unui text – abilităţi legate de scris, citit, vorbire, ascultare, înţelegere şi deprinderile necesare în abordarea diferitelor arii curriculare. După o prezentare a contextului educaţional actual, în condiţiile unei revoluţii tehnologice cu implicaţii profunde asupra viitorului elevilor, volumul se concentrează pe specificul modului de planificare şi predare, subliniind necesitatea dobîndirii de către elevi a unor abilităţi esenţiale, precum activarea cunoştinţelor anterioare, creşterea nivelului de înţelegere sau dezvoltarea unei modalităţi de învăţare pe baza gîndirii critice. Sînt vizate de asemenea formarea identităţii elevilor sau capacitatea lor de a lua deciziile potrivite, dar şi responsabilitatea profesorilor şi exigenţele tot mai mari cu care se confruntă aceştia.
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1006034 / 1006034 SA Împrumut Da 37/ C65
2. 1006033 / 1006033 SA Împrumut Da 37/ C65
3. 1006032 / 1006032 F6 Împrumut Da 37/ C65
4. 1006031 / 1006031 F4 Împrumut Da 37/ C65
5. 1006030 / 1006030 F3 Împrumut Da 37/ C65
6. 1006029 / 1006029 F2 Împrumut Da 37/ C65
7. 1006028 / 1006028 F1 Împrumut Da 37/ C65
8. 1006027 / 1006027 D Împrumut la sala de lectură Da III 36318
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 8

Lăsați un comentariu