Influenţă, persuasiune, motivare : Noi tehnici : cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa

Autor chat
Editura Humanitas chat
Loc publicare Iași
An 2014
Subiect psihologie socială (manipulare) chat
motivație (psihologie) chat
comunicare socială chat
dezvoltarea personalităţii chat
ISBN 9789735046132
Note Bibliografie p. 211

II 86729

Mucchielli, Alex
    Influenţă, persuasiune, motivare : Noi tehnici : cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa / Alex Mucchielli ; traducere din franceză de Georgeta-Anca Ionescu.- Iași : Humanitas , 2014 (București : FedPrint) .
    212 p. : fig., tab..- (Practic).    
    Bibliografie p. 211
    De câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră? Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist în strategii de comunicare, îşi propune să ne înveţe în această carte &%150; şi anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenţa, de a face astfel încât acţiunile şi gândurile celorlalţi să se îndrepte în direcţia care ni se pare cea mai potrivită. Numeroasele exemple pe care se sprijină, extrase din mediul educaţional, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viaţa de zi cu zi, ne ajută să înţelegem mai bine cum funcţionează comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vânzarea“ Turnului Eiffel, comerţul cu pietre preţioase false sau invenţia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicării de influenţă, dar şi, la fel de important, cum să nu ne lăsăm manipulaţi. Prin analiza situaţiilor de seducţie, de vânzare, de muncă aflăm cum să construim o relaţie de încredere, care sunt mecanismele profunde ale influenţei, cum să procedăm pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de intervenţie care vor putea fi folosite cu succes atât în viaţa socială, cât şi în cea profesională..
    ISBN 9789735046132

    I Ionescu, Georgeta Anca(trad.)

    1. psihologie socială (manipulare)
    2. motivație (psihologie)
    3. comunicare socială
    4. dezvoltarea personalităţii

316.776.23
316.6
658.3:159.9
082.1Practic


010 __ $a9789735046132
035 __ $aII 86729
101 0_ $arum
200 0_ $aInfluenţă, persuasiune, motivare $bCarte tipărită $eNoi tehnici : cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa $fAlex Mucchielli $gtraducere din franceză de Georgeta-Anca Ionescu
210 ## $aIași $cHumanitas $d2014 $eBucurești $gFedPrint
215 __ $a212 p. $cfig., tab.
225 0_ $aPractic
299 __ $aInfluenţă, persuasiune, motivare : Noi tehnici : cum să-ţi seduci interlocutorii, cum să transmiţi o idee, cum să-ţi mobilizezi echipa
300 __ $aBibliografie p. 211
330 __ $aDe câte ori nu ne-am dorit, acasă ori la serviciu, să îi putem convinge pe cei din jur, să-i motivăm, să-i determinăm să ia decizii în favoarea noastră? Este ceea ce Alex Mucchielli, renumit specialist în strategii de comunicare, îşi propune să ne înveţe în această carte &%150; şi anume, arta de a „transmite“ o idee, de a influenţa, de a face astfel încât acţiunile şi gândurile celorlalţi să se îndrepte în direcţia care ni se pare cea mai potrivită. Numeroasele exemple pe care se sprijină, extrase din mediul educaţional, din lumea companiilor, din mediul juridic, din viaţa de zi cu zi, ne ajută să înţelegem mai bine cum funcţionează comunicarea. Prin prezentarea unor cazuri de escrocherie – cum au fost posibile „vânzarea“ Turnului Eiffel, comerţul cu pietre preţioase false sau invenţia unui „combustibil-miracol" pentru automobil –, descoperim procedeele comunicării de influenţă, dar şi, la fel de important, cum să nu ne lăsăm manipulaţi. Prin analiza situaţiilor de seducţie, de vânzare, de muncă aflăm cum să construim o relaţie de încredere, care sunt mecanismele profunde ale influenţei, cum să procedăm pentru a schimba conduitele, tehnici concrete de intervenţie care vor putea fi folosite cu succes atât în viaţa socială, cât şi în cea profesională.
606 __ $apsihologie socială (manipulare)
606 __ $amotivație (psihologie)
606 __ $acomunicare socială
606 __ $adezvoltarea personalităţii
608 __ $amonografie
675 __ $a316.776.23
675 __ $a316.6
675 __ $a658.3:159.9
675 __ $a082.1Practic
686 __ $a3/32
700 _0 $aMucchielli, Alex
702 _0 $4trad. $aIonescu, Georgeta Anca
975 00 $a316.776.23
975 00 $a316.6
975 00 $a658.3 $a:159.9
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 951488 / 0951488 SA Împrumut Da 316.7/ M94
2. 951487 / 0951487 SA Împrumut Da 316.7/ M94
3. 951486 / 0951486 F6 Împrumut Da 316.7/ M94
4. 951485 / 0951485 F6 Împrumut Da 316.7/ M94
5. 951484 / 0951484 F4 Împrumut Da 316.7/ M94
6. 951483 / 0951483 F3 Împrumut Da 316.7/ M94
7. 951482 / 0951482 F2 Împrumut Da 316.7/ M94
8. 951481 / 0951481 F1 Împrumut Da 316.7/ M94
9. 951480 / 0951480 D Împrumut la sala de lectură Da II 86729
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu