Autor | Cattarossi, Fabienne chat |
Editura | Editura Corint chat |
Loc publicare | București |
An | 2012 |
Subiect | psihologia copilului chat |
educaţia părinţilor chat | |
sfaturi educative pentru părinți chat | |
ISBN | 9789731356808 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789731356808 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 81109 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Ghidul părinților |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | intrarea la școală : grădinița și clasa pregătitoare |
Prima menţ. de resp. | Fabienne Cattarossi, Roland Sefcick |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere de Lia Decei |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura Corint |
Data publicării | 2012 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | FedPrint |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 96 p. |
Titlu | |
Titlu | Ghidul părinților : intrarea la școală : grădinița și clasa pregătitoare |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Autorii acestui ghid, reputaţi psihologi francezi, le oferă părinţilor cele mai simple şi mai eficiente soluţii pentru rezolvarea problemelor de adaptare a copilului la trecerea din mediul familial în cel şcolar. Intrarea la grădiniţă şi, mai apoi, trecerea în clasa pregătitoare reprezintă momente foarte importante atât în viaţa copilului, cât şi în viaţa părinţilor. Copilul va trebui acum să se adapteze unei colectivităţi, educatoarei/învăţătoarei, procesului de învăţare şi regulilor specifice şcolii. Lui i se cere să înveţe să citească, să scrie şi să calculeze. Această obligaţie de a obţine rezultate presupune o nouă relaţie instituţională, care include reguli, evaluări, sancţiuni. Va avea nevoie, mai mult ca oricând, de sprijinul şi de încrederea familiei. Cum să fie ajutat când întâmpină dificultăţi? Părinţii îşi pun adesea numeroase întrebări referitoare la situaţii concrete: Copilul meu se exprimă ca un bebeluş. Cum să-l ajut să progreseze? Nu vrea să înveţe. Cum să-l motivez? La ce vârstă îl pot trimite singur la şcoală? Nu face nimic de unul singur şi nu ştie să-şi organizeze timpul. Trebuie să-l verific? O carte plină de sfaturi inteligente şi de trucuri „testate şi aprobate”, care va contribui cu siguranţă la crearea unei atmosfere armonioase în familia dumneavoastră! |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
educaţia părinţilor | |
sfaturi educative pentru părinți | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7:37.018.262 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cattarossi, Fabienne |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Sefcick, Roland |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Decei, Lia |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | :37.018.262 |
159.922.7 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 886404 / 0886404 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
2. | 886403 / 0886403 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
3. | 886402 / 0886402 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
4. | 886401 / 0886401 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
5. | 886400 / 0886400 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
6. | 886399 / 0886399 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
7. | 886398 / 0886398 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
8. | 886397 / 0886397 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
9. | 886396 / 0886396 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
10. | 886394 / 0886394 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
11. | 886393 / 0886393 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
12. | 886392 / 0886392 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
13. | 886391 / 0886391 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ C29 | |
14. | 886390 / 0886390 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 81109 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 2 |
|
F2 | Împrumut | 2 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 4 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|