Autor | Mărgăriţoiu, Alina chat |
Editura | Institutul European chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2013 |
Subiect | metodica predării comunicării chat |
ISBN | 9786062400293 |
Note | Bibliografie p. 181-184 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786062400293 |
Termeni de disponibilitate şi/sau preţ | 36.99 lei |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 33163 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Gestul în comunicarea didactică |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | valorificarea accepţiunii semiotice |
Prima menţ. de resp. | Alina Mărgăriţoiu |
Urm. menţ. de responsabilitate | prefaţă de Laurenţiu Şoitu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Institutul European |
Data publicării | 2013 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 193 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Serii | |
Titlul seriei | Universitaria. Ştiinţele educaţiei |
Numărul părţii | 149 |
Titlu | |
Titlu | Gestul în comunicarea didactică : valorificarea accepţiunii semiotice |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 181-184 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Volumul de faţă îşi propune să amplifice ecoul constructiv al comunicării didactice prin intermediul valorificării repertoriului gestual. In acest sens, autoarea realizează o radiografiere a tipurilor de gesturi întâlnite în relaţia profesor-elev, subliniind avantajele acestora în formarea unei prime impresii favorabile şi menţinerea unei relaţii de parteneriat cu elevii, creşterea motivaţiei şcolare şi facilitarea învăţării, realizarea economiei de timp şi diminuarea comportamentelor indezirabile. Noutatea demersului investigativ decurge din ilustrarea virtuţilor aspectelor teoretice şi metodologice ale semioticii în cercetarea şi realizarea unor profiluri ale profesorilor din perspectiva utilizării gesturilor. Prin gama largă de accepţiuni prezentate, pertinenţa rezultatelor obţinute şi programul de eficientizare a gesturilor în comunicarea didactică, cartea se adresează tuturor celor interesaţi să-şi dezvolte competenţa comunicării gestuale în vederea construirii unei relaţii pozitive şi durabile cu elevii. Din perspectiva autoarei, imaginea inconfundabilă a fiecărui profesor se păstrează în timp şi datorită particularităţilor sau ecourilor gesturilor sale. Alina Mărgăriţoiu |
Titlu uniform colectiv | |
Titlu uniform colectiv | Sediul central |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | metodica predării comunicării |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Categoria de subiect | |
Codul categoriei de subiect | 3 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:316.77 |
082.1Universitaria. Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Mărgăriţoiu, Alina |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | pref. |
Autor secundar | Şoitu, Laurențiu |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371.3 |
:316.77 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 894130 / 0894130 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ M36 | |
2. | 894129 / 0894129 | SA | Împrumut | Da | 371.3/ M36 | |
3. | 894128 / 0894128 | F4 | Împrumut | Da | 371.3/ M36 | |
4. | 894127 / 0894127 | F3 | Împrumut | Da | 371.3/ M36 | |
5. | 894126 / 0894126 | F2 | Împrumut | Da | 371.3/ M36 | |
6. | 894125 / 0894125 | F1 | Împrumut | Da | 371.3/ M36 | |
7. | 894124 / 0894124 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 33163 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|