Comunicarea în cadrul orelor de consiliere și orientare de la clasele I-IV : [ghid metodologic]

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iași
An 2016
Subiect metodica predării comunicării chat
consiliere educaţională chat
metodică (învăţământ primar) chat
ISBN 9786061336067
Note Bibliografie p. 108

II 86843

Arsene, Ramona
    Comunicarea în cadrul orelor de consiliere și orientare de la clasele I-IV : [ghid metodologic] / Arsene Ramona ; [prefață: prof.dr. Dumitrașcu Irina].- Iași : PIM , 2016 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    110 p. : tab..    
    Bibliografie p. 108
    Volumul de faţă îşi propune să amplifice ecoul constructiv al comunicării didactice prin intermediul valorificării repertoriului gestual. In acest sens, autoarea realizează o radiografiere a tipurilor de gesturi întâlnite în relaţia profesor-elev, subliniind avantajele acestora în formarea unei prime impresii favorabile şi menţinerea unei relaţii de parteneriat cu elevii, creşterea motivaţiei şcolare şi facilitarea învăţării, realizarea economiei de timp şi diminuarea comportamentelor indezirabile. Noutatea demersului investigativ decurge din ilustrarea virtuţilor aspectelor teoretice şi metodologice ale semioticii în cercetarea şi realizarea unor profiluri ale profesorilor din perspectiva utilizării gesturilor. Prin gama largă de accepţiuni prezentate, pertinenţa rezultatelor obţinute şi programul de eficientizare a gesturilor în comunicarea didactică, cartea se adresează tuturor celor interesaţi să-şi dezvolte competenţa comunicării gestuale în vederea construirii unei relaţii pozitive şi durabile cu elevii. Din perspectiva autoarei, imaginea inconfundabilă a fiecărui profesor se păstrează în timp şi datorită particularităţilor sau ecourilor gesturilor sale. Alina Mărgăriţoiu.
    ISBN 9786061336067

    I Dumitraşcu, Irina(pref.)

    1. metodica predării comunicării
    2. consiliere educaţională
    3. metodică (învăţământ primar)

371.3:316.77
373.3:316.77


010 __ $a9786061336067
035 __ $aII 86843
101 0_ $arum
200 0_ $aComunicarea în cadrul orelor de consiliere și orientare de la clasele I-IV $bCarte tipărită $e[ghid metodologic] $fArsene Ramona $g[prefață: prof.dr. Dumitrașcu Irina]
210 ## $aIași $cPIM $d2016 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a110 p. $ctab.
299 __ $aComunicarea în cadrul orelor de consiliere și orientare de la clasele I-IV : [ghid metodologic]
300 __ $aBibliografie p. 108
330 __ $aVolumul de faţă îşi propune să amplifice ecoul constructiv al comunicării didactice prin intermediul valorificării repertoriului gestual. In acest sens, autoarea realizează o radiografiere a tipurilor de gesturi întâlnite în relaţia profesor-elev, subliniind avantajele acestora în formarea unei prime impresii favorabile şi menţinerea unei relaţii de parteneriat cu elevii, creşterea motivaţiei şcolare şi facilitarea învăţării, realizarea economiei de timp şi diminuarea comportamentelor indezirabile. Noutatea demersului investigativ decurge din ilustrarea virtuţilor aspectelor teoretice şi metodologice ale semioticii în cercetarea şi realizarea unor profiluri ale profesorilor din perspectiva utilizării gesturilor. Prin gama largă de accepţiuni prezentate, pertinenţa rezultatelor obţinute şi programul de eficientizare a gesturilor în comunicarea didactică, cartea se adresează tuturor celor interesaţi să-şi dezvolte competenţa comunicării gestuale în vederea construirii unei relaţii pozitive şi durabile cu elevii. Din perspectiva autoarei, imaginea inconfundabilă a fiecărui profesor se păstrează în timp şi datorită particularităţilor sau ecourilor gesturilor sale. Alina Mărgăriţoiu
606 __ $ametodica predării comunicării
606 __ $aconsiliere educaţională
606 __ $ametodică (învăţământ primar)
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:316.77
675 __ $a373.3:316.77
686 __ $a37
700 _0 $aArsene, Ramona
702 _0 $4pref. $aDumitraşcu, Irina
975 00 $a371.3 $a:316.77
975 00 $a373.3 $a:316.77
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 959341 / 0959341 SC Împrumut Da 371.3/ A83
2. 959340 / 0959340 SC Împrumut Da 371.3/ A83
3. 959339 / 0959339 SC Împrumut Da 371.3/ A83
4. 959338 / 0959338 SA Împrumut Da 371.3/ A83
5. 959337 / 0959337 SA Împrumut Da 371.3/ A83
6. 959336 / 0959336 F6 Împrumut Da 371.3/ A83
7. 959335 / 0959335 F6 Împrumut Da 371.3/ A83
8. 959334 / 0959334 F6 Împrumut Da 371.3/ A83
9. 959333 / 0959333 F6 Împrumut Da 371.3/ A83
10. 959332 / 0959332 F4 Împrumut Da 371.3/ A83
11. 959331 / 0959331 F4 Împrumut Da 371.3/ A83
12. 959330 / 0959330 F3 Împrumut Da 371.3/ A83
13. 959329 / 0959329 F3 Împrumut Da 371.3/ A83
14. 959328 / 0959328 F2 Împrumut Da 371.3/ A83
15. 959327 / 0959327 F2 Împrumut Da 371.3/ A83
16. 959326 / 0959326 F1 Împrumut Da 371.3/ A83
17. 959325 / 0959325 F1 Împrumut Da 371.3/ A83
18. 959324 / 0959324 D Împrumut la sala de lectură Da II 86843
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 2
F2 Împrumut 2
F3 Împrumut 2
F4 Împrumut 2
F6 Împrumut 4
SA Împrumut 2
SC Împrumut 3

Disponibile: 19

Lăsați un comentariu