Elemente de construcție a comunicării : Clasele : I-II

Autor chat
Editura PIM chat
Loc publicare Iaşi
An 2014
Subiect metodica predării comunicarii (cl. I-II) chat
ISBN 9786061319480
Note Bibliografie p. 73

IV 4835

Hoha, Nicoleta
    Elemente de construcție a comunicării : Clasele : I-II / Hoha Nicoleta.- Iaşi : PIM , 2014 (Iaşi : Tipografia PIM) .
    76 p. : tab..    
    Bibliografie p. 73
    In lucrarea de faţă am avut în vedere specificul demersului didactic pe care învăţătorul îl proiectează şi îl realizează la clasă în acest sens. Astfel, în primul capitol am identificat unele dificultăţi ale actualizării nivelului lexico-semantic la clasa I şi am propus o serie de activităţi recuperatorii. în următorul capitol am considerat necesar să evidenţiez prin exemplificare câteve procedeee de explicare a cuvintelor, expresiilor şi propoziţiilor pe care învăţătorul le poate folosi în clasele mici, iar în ultimele două capitole am prezentat diferite aplicaţii metodice (folosind atât metode didactice tradiţionale, cât şi metode alternative) prin care se poate dezvolta competenţa de comunicare verbală la nivel lexico-semantic a elevilor din clasele I-II, insistând asupra condiţiilor de eficienţă ale acestora, asupra unor procedee de activizare, situaţii şi exemple de aplicare pentru fiecare clasă. Autoarea.
    ISBN 9786061319480

    1. metodica predării comunicarii (cl. I-II)

371.3:372.46(075.33)

010 __ $a9786061319480
035 __ $aIV 4835
101 0_ $arum
200 0_ $aElemente de construcție a comunicării $bCarte tipărită $eClasele : I-II $fHoha Nicoleta
210 ## $aIaşi $cPIM $d2014 $eIaşi $gTipografia PIM
215 __ $a76 p. $ctab.
299 __ $aElemente de construcție a comunicării : Clasele : I-II
300 __ $aBibliografie p. 73
330 __ $aIn lucrarea de faţă am avut în vedere specificul demersului didactic pe care învăţătorul îl proiectează şi îl realizează la clasă în acest sens. Astfel, în primul capitol am identificat unele dificultăţi ale actualizării nivelului lexico-semantic la clasa I şi am propus o serie de activităţi recuperatorii. în următorul capitol am considerat necesar să evidenţiez prin exemplificare câteve procedeee de explicare a cuvintelor, expresiilor şi propoziţiilor pe care învăţătorul le poate folosi în clasele mici, iar în ultimele două capitole am prezentat diferite aplicaţii metodice (folosind atât metode didactice tradiţionale, cât şi metode alternative) prin care se poate dezvolta competenţa de comunicare verbală la nivel lexico-semantic a elevilor din clasele I-II, insistând asupra condiţiilor de eficienţă ale acestora, asupra unor procedee de activizare, situaţii şi exemple de aplicare pentru fiecare clasă. Autoarea
606 __ $ametodica predării comunicarii (cl. I-II)
608 __ $amonografie
675 __ $a371.3:372.46(075.33)
686 __ $a37
700 _0 $aHoha, Nicoleta
975 00 $a371.3 $a:372.46
975 00 $a(075.33)
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 895447 / 0895447 F4 Împrumut Da 371.3/ H73
2. 895446 / 0895446 F3 Împrumut Da 371.3/ H73
3. 895445 / 0895445 F2 Împrumut Da 371.3/ H73
4. 895444 / 0895444 F1 Împrumut Da 371.3/ H73
5. 895443 / 0895443 D Împrumut la sala de lectură Da IV 4835
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1

Disponibile: 6

Lăsați un comentariu