Autor | Cheptea, Doina chat |
An | 2017 |
ISBN | 9786061338818 |
9786061338818
Cheptea, Doina
2017
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
9786061338818
Cheptea, Doina
2017
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061338818 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 5310 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Dimensiuni ale domeniului știință în educație |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Numărul părţii | Vol.2 |
Numele părţii | Ghid de bune practici : Cunoașterea mediului ; activitate matematică |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 86 p. |
Titlu | |
Titlu | Dimensiuni ale domeniului știință în educație Vol.2 : Ghid de bune practici : Cunoașterea mediului ; activitate matematică |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi |
Nivel set | |
[nedefinit] | ROISBJI#83296cb2500fcb2a |
Titlu | Dimensiuni ale domeniului știință în educație |
[nedefinit] | ROISBJI#3fab8ecf80d7ac20 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cheptea, Doina |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Acatrinei, Ghena |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ C41 |