Dimensiuni ale domeniului știință în educație Vol.2 : Ghid de bune practici : Cunoașterea mediului ; activitate matematică

Autor chat
An 2017
ISBN 9786061338818
collections_bookmark

Conținut în... (Nivel set)

Dimensiuni ale domeniului știință în educație

Dimensiuni ale domeniului știință în educație

9786061338818

Cheptea, Doina

2017

Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi

9786061338818

Cheptea, Doina

2017

Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi


IV 5310

Cheptea, Doina
    Dimensiuni ale domeniului știință în educație.- , 2017.
    86 p..    
    Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi.
    ISBN 9786061338818

    I Acatrinei, Ghena

010 __ $a9786061338818
035 __ $aIV 5310
101 0_ $arum
200 0_ $aDimensiuni ale domeniului știință în educație $bCarte tipărită $hVol.2 $iGhid de bune practici : Cunoașterea mediului ; activitate matematică
210 ## $d2017
215 __ $a86 p.
299 __ $aDimensiuni ale domeniului știință în educație Vol.2 : Ghid de bune practici : Cunoașterea mediului ; activitate matematică
330 __ $aVârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
461 _0 $1ROISBJI#83296cb2500fcb2a $tDimensiuni ale domeniului știință în educație
461 __ $1ROISBJI#3fab8ecf80d7ac20
608 __ $amonografie
686 __ $a37
700 _0 $aCheptea, Doina
701 _0 $aAcatrinei, Ghena
830 __ $a37/ C41
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu