Autor | Cheptea, Doina chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2015_ |
Subiect | jocuri didactice (învăţământ preşcolar) chat |
grădiniţe ieşene - proiecte educaţionale chat | |
ISBN | 9786061338825 |
Note | Descriere după vol.2 |
9786061338825
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei
2015_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
jocuri didactice (învăţământ preşcolar), grădiniţe ieşene - proiecte educaţionale
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061338825 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 5310 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Dimensiuni ale domeniului știință în educație |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Doina Cheptea, Ghena Acatrinei |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | PIM |
Data publicării | 2015_ |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | [vol.] |
Titlu | |
Titlu | Dimensiuni ale domeniului știință în educație |
Notă generală | |
Textul notei | Descriere după vol.2 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi |
Nivel subset | |
[nedefinit] | ROISBJI#16cd637a06a7128e |
Titlu | Dimensiuni ale domeniului știință în educație Vol.2 : Ghid de bune practici : Cunoașterea mediului ; activitate matematică |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | jocuri didactice (învăţământ preşcolar) |
grădiniţe ieşene - proiecte educaţionale | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.014Prroiectul "În lumea științei" |
371.3:504(075.2) | |
371.3:51(075.2) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cheptea, Doina |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Acatrinei, Ghena |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 37/ C41 |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.014 |
"În lumea științei" | |
371.3 | |
:504 | |
(075.2) | |
371.3 | |
:51 | |
(075.2) |