Autor | Russell, Bertrand chat |
Editura | Humanitas chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2019 |
Subiect | pedagogie filosofică chat |
psihopedagogie chat | |
psihologia copilului chat | |
ISBN | 9789735063535 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789735063535 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 90064 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Despre educație |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Bertrand Russell |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză și note de S.G. Drăgan |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Humanitas |
Data publicării | 2019 |
Locul tipăririi | Suceava |
Numele tipografiei | Tipo Lidana |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 261 p. |
Titlu | |
Titlu | Despre educație |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Multe dintre ideile înnoitoare despre educaţie ale lui Bertrand Russell au fost socotite, în epoca sa, absolut scandaloase. În această carte, autorul pledează pentru eliberarea copilului de ascultarea necondiţionată datorată părinţilor şi autorităţii religioase. Russell susţine că societatea se poate transforma radical dacă la baza educaţiei stă cunoaşterea însoţită de iubire. Ideile şi argumentele remarcabile din aceste pagini şi-au păstrat prospeţimea şi aplicabilitatea până în ziua de azi. „Dacă le spuneţi copiilor că trebuie să fie iubitori, riscaţi să generaţi în ei făţărnicie şi mistificare. Pe când dacă îi faceţi fericiţi şi liberi, dacă-i înconjuraţi cu bunătate, veţi constata că devin prietenoşi cu toată lumea în mod spontan şi că aproape toată lumea devine prietenoasă cu ei. O dispoziţie iubitoare şi încrezătoare se autojustifică, deoarece îi conferă celui în cauză un farmec irezistibil şi creează reciprocitatea afectivă aşteptată. Acesta e unul dintre cele mai importante rezultate pe care le putem spera de la o educaţie corectă a caracterului.“ – Bertrand Russell |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | pedagogie filosofică |
psihopedagogie | |
psihologia copilului | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | curs universitar |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.013.73 |
37.015.3 | |
159.922.7 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Russell, Bertrand |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Drăgan, S.G. |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.013.73 |
37.015.3 | |
159.922.7 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 997970 / 0997970 | SA | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
2. | 997969 / 0997969 | SA | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
3. | 997968 / 0997968 | F6 | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
4. | 997967 / 0997967 | F6 | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
5. | 997966 / 0997966 | F4 | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
6. | 997965 / 0997965 | F3 | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
7. | 997964 / 0997964 | F2 | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
8. | 997963 / 0997963 | F1 | Împrumut | Da | 37/ R95 | |
9. | 997962 / 0997962 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 90064 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|