Autor | Holt, John chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | București |
An | 2015 |
Subiect | psihologia copilului chat |
psihopedagogie chat | |
ISBN | 9786067193145 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067193145 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 83758 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Cum învață copiii |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | John Holt |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Mihaela Buruiană |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2015 |
Locul tipăririi | Bucureşti |
Numele tipografiei | EuroBusiness Tipar |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 296 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
Titlu | |
Titlu | Cum învață copiii |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Tot ce spun eu în cartea acesta poate afi rezumat în patru cuvinte: Aveți încredere în copii!“ – John Holt Copiii învață cel mai bine înainte de a merge la școală, când „învățatul este precum respiratul“, atrage atenția celebrul reformator educațional John Holt. Odată intrați în sistemul clasic de învățământ, micii școlari ajung repede să fie umiliți, speriați și descurajați. Văduviți de dorința firească de a explora, ei se vor simți copleșiți de cerințe fără noimă și de testări care ignoră punctele lor forte. Vor căuta strategii de a păcăli profesorii sau se vor limita la a învăța strict „pentru examene“. Plecând de la observarea procesului natural și fascinant în care copiii mici învață pe cont propriu să meargă, să vorbească sau să rezolve jocuri complicate, autorul îndeamnă părinții și educatorii să creeze un mediu de învățare bazat pe încredere și deschidere, care să încurajeze nu doar achiziția unor fragmente din diverse teorii, dar și dezvoltarea încrederii, răbdării și autonomiei elevilor aflați la vârste fragede. Miza cărții constă în transformarea școlii (dar și a căminului familial) într-un loc unde copiii să-și poată îmbunătăți stilul natural de gândire și învățare. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
psihopedagogie | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
37.015.3 | |
082.1Psihologie practică pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Holt, John |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Buruiană, Mihaela |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
37.015.3 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 909130 / 0909130 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
2. | 909129 / 0909129 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
3. | 909128 / 0909128 | SC | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
4. | 909127 / 0909127 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
5. | 909126 / 0909126 | F4 | Împrumut | Nu | 159.9/ H75 | |
6. | 909125 / 0909125 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
7. | 909124 / 0909124 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
8. | 909123 / 0909123 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ H75 | |
9. | 909122 / 0909122 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 83758 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|