Autor | O'Malley, Stella chat |
Editura | Editura Corint chat |
Loc publicare | București |
An | 2022 |
Subiect | psihologia comportamentului chat |
reguli de comportare chat | |
psihologia copilului chat | |
agresivitate chat | |
psihologia copilului (ghid pentru părinți) chat | |
ISBN | 9786060881025 |
Note | Resurse p. 321-327 |
Titlu | |
Titlu | Copiii mai puternici decât bullyingul : cum să crești un copil încrezător, echilibrat și puternic |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Copiii mai puternici decât bullyingul |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Stella O'Malley |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din limba engleză de Ana Maria Plugaru |
prefață de Nadia Tătaru | |
Alte informaţii la titlu | cum să crești un copil încrezător, echilibrat și puternic |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | O'Malley, Stella |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Plugaru, Ana Maria |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Tătaru, Nadia |
Cod de legătură | pref. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060881025 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 38063 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7:37.018.1(036) |
371.51 | |
082.1Corint pentru părinți | |
37.018.1(036) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia comportamentului |
reguli de comportare | |
psihologia copilului | |
agresivitate | |
psihologia copilului (ghid pentru părinți) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2022 |
Locul tipăririi | București |
Editura | Editura Corint |
Numele tipografiei | Radin Print |
Loc publicare | București |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 336 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Corint pentru părinți |
Notă generală | |
Textul notei | Resurse p. 321-327 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Nu putem fi mereu alături de copii pentru a-i proteja atunci când își croiesc drumul în lume. Ceea ce putem face, însă, este să-i echipam cu instrumentele de care au nevoie pentru a se putea integra fără probleme într-un colectiv. Autoarea identifică modalități eficiente prin care familiile pot gestiona situațiile de bullying, inclusiv abordarea autorităților școlare, comunicarea cu părinții agresorului și sfaturi pentru combaterea cyberbullyingului. Abordarea practica a psihoterapeutului Stella O’Malley va ajuta copilul, preadolescentul sau adolescentul să-și dezvolte inteligența emoțională și va constitui un sprijin pentru familiile angrenate într-un mediu social în rapidă schimbare, atât în online, cât și la școală. „Pentru părinți, îngrijitori, rudele implicate, lucrători în centrele de îngrijire a copiilor, profesori, angajați în domeniul educației sau al sănătății, cartea de față este o lectură obligatorie.” Organizația irlandeză a Surorilor Medicale și a Moașelor |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1046157 / 1046157 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ O-52 | |
2. | 1046156 / 1046156 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ O-52 | |
3. | 1046155 / 1046155 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ O-52 | |
4. | 1046154 / 1046154 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ O-52 | |
5. | 1046153 / 1046153 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ O-52 | |
6. | 1046152 / 1046152 | F2 | Împrumut | Nu | 159.9/ O-52 | |
7. | 1046151 / 1046151 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ O-52 | |
8. | 1046150 / 1046150 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 38063 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|