Conținuturile și formele generale ale educației

Autor chat
Editura Didactica Publishing House chat
Loc publicare București
An 2017
Subiect concepte pedagogice chat
ISBN 9786066834445
Note Bibliografie p. 145-148

II 88383

Cristea, Sorin
    Conținuturile și formele generale ale educației / Sorin Cristea ; editor: Florentina Ion.- București : Didactica Publishing House , 2017.
    186 p. : fig., tab..- (Concepte fundamentale în pedagogie).    
    Bibliografie p. 145-148
    De mai bine de un deceniu se vorbește și se scrie insistent despre calitatea în educație. În numele ei sunt inițiate proiecte, epuizate resurse, aduse argumente, lansate inițiative care consem­nează „bune practici”, vizibile sau invizibile, naționale sau internaționale etc. Dar criteriul de evaluare lipsește, nu are consistență sau este diluat sau deviat sub platforma unor directive de politică a educației sau a unor statistici care pot demonstra orice, oricând. De aici și paradoxul resimțit dramatic de practicienii educației – creșterea calității în educație devine imposibilă datorită supradimensionării cerințelor cantitative impuse birocratic la toate nivelurile sistemului și ale procesului de învățământ. Multiplicarea proce­durilor birocratice, nemaiîntâlnită în istoria școlii și a societății, blochează nu doar calitatea reală a educației, ci și realizarea normală a educației însăși, în ceea ce reprezintă ea fundamental, esențial, profund, general-uman....
    ISBN 9786066834445

    1. concepte pedagogice

37.01
37.013.3
082.1Concepte fundamentale în pedagogie


010 __ $a9786066834445
035 __ $aII 88383
101 0_ $arum
200 0_ $aConținuturile și formele generale ale educației $bCarte tipărită $fSorin Cristea $geditor: Florentina Ion
210 ## $aBucurești $cDidactica Publishing House $d2017
215 __ $a186 p. $cfig., tab.
225 0_ $aConcepte fundamentale în pedagogie $h4
299 __ $aConținuturile și formele generale ale educației
300 __ $aBibliografie p. 145-148
330 __ $aDe mai bine de un deceniu se vorbește și se scrie insistent despre calitatea în educație. În numele ei sunt inițiate proiecte, epuizate resurse, aduse argumente, lansate inițiative care consem­nează „bune practici”, vizibile sau invizibile, naționale sau internaționale etc. Dar criteriul de evaluare lipsește, nu are consistență sau este diluat sau deviat sub platforma unor directive de politică a educației sau a unor statistici care pot demonstra orice, oricând. De aici și paradoxul resimțit dramatic de practicienii educației – creșterea calității în educație devine imposibilă datorită supradimensionării cerințelor cantitative impuse birocratic la toate nivelurile sistemului și ale procesului de învățământ. Multiplicarea proce­durilor birocratice, nemaiîntâlnită în istoria școlii și a societății, blochează nu doar calitatea reală a educației, ci și realizarea normală a educației însăși, în ceea ce reprezintă ea fundamental, esențial, profund, general-uman...
606 __ $aconcepte pedagogice
608 __ $amonografie
675 __ $a37.01
675 __ $a37.013.3
675 __ $a082.1Concepte fundamentale în pedagogie
686 __ $a37
700 _0 $aCristea, Sorin
975 00 $a37.01
975 00 $a37.013.3
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 985540 / 0985540 SA Împrumut Da 37/ C87
2. 985539 / 0985539 SA Împrumut Da 37/ C87
3. 985538 / 0985538 F6 Împrumut Da 37/ C87
4. 985537 / 0985537 F6 Împrumut Da 37/ C87
5. 985536 / 0985536 F4 Împrumut Da 37/ C87
6. 985535 / 0985535 F3 Împrumut Da 37/ C87
7. 985534 / 0985534 F2 Împrumut Da 37/ C87
8. 985533 / 0985533 F1 Împrumut Da 37/ C87
9. 985532 / 0985532 D Împrumut la sala de lectură Da II 88383
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 2
SA Împrumut 2

Disponibile: 9

Lăsați un comentariu