Autor | Cristea, Sorin chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | București |
An | 2017 |
Subiect | concepte pedagogice chat |
ISBN | 9786066834445 |
Note | Bibliografie p. 145-148 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786066834445 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 88383 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Conținuturile și formele generale ale educației |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Sorin Cristea |
Urm. menţ. de responsabilitate | editor: Florentina Ion |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 186 p. |
Alte detalii fizice | fig., tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Concepte fundamentale în pedagogie |
Numărul părţii | 4 |
Titlu | |
Titlu | Conținuturile și formele generale ale educației |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 145-148 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | De mai bine de un deceniu se vorbește și se scrie insistent despre calitatea în educație. În numele ei sunt inițiate proiecte, epuizate resurse, aduse argumente, lansate inițiative care consemnează „bune practici”, vizibile sau invizibile, naționale sau internaționale etc. Dar criteriul de evaluare lipsește, nu are consistență sau este diluat sau deviat sub platforma unor directive de politică a educației sau a unor statistici care pot demonstra orice, oricând. De aici și paradoxul resimțit dramatic de practicienii educației – creșterea calității în educație devine imposibilă datorită supradimensionării cerințelor cantitative impuse birocratic la toate nivelurile sistemului și ale procesului de învățământ. Multiplicarea procedurilor birocratice, nemaiîntâlnită în istoria școlii și a societății, blochează nu doar calitatea reală a educației, ci și realizarea normală a educației însăși, în ceea ce reprezintă ea fundamental, esențial, profund, general-uman... |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | concepte pedagogice |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.01 |
37.013.3 | |
082.1Concepte fundamentale în pedagogie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cristea, Sorin |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.01 |
37.013.3 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 985540 / 0985540 | SA | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
2. | 985539 / 0985539 | SA | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
3. | 985538 / 0985538 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
4. | 985537 / 0985537 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
5. | 985536 / 0985536 | F4 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
6. | 985535 / 0985535 | F3 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
7. | 985534 / 0985534 | F2 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
8. | 985533 / 0985533 | F1 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
9. | 985532 / 0985532 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 88383 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|