Autor | Cristea, Sorin chat |
Editura | Didactica Publishing House chat |
Loc publicare | București |
An | 2016 |
Subiect | teoria educaţiei chat |
concepte pedagogice chat | |
ISBN | 9786066833783 |
Note | Bibliografie p. 111-115 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786066833783 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 88384 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Educația - Concept și analiză |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Sorin Cristea |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | București |
Editura | Didactica Publishing House |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 117 p. |
Alte detalii fizice | fig. |
Serii | |
Titlul seriei | Concepte fundamentale în pedagogie |
Numărul părţii | 2 |
Titlu | |
Titlu | Educația - Concept și analiză |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 111-115 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Colectia "Concepte fundamentale in pedagogie" propune o abordare sintetica a celor mai importante probleme ale educatiei, ale instruirii, ale proiectarii curriculare a educatiei si a instruirii la toate nivelurile sistemului si ale procesului de invatamant. Scopul general urmareste evidentierea statutului epistemologic al pedagogiei, de stiinta socio-umana specializata in studiul educatiei pe baza unor concepte pedagogice fundamentale, definite si analizate in cadrul teoriilor generale ale domeniului: • teoria generala a educatiei (fundamentele pedagogiei) • teoria generala a instruirii (didactica generala) • teoria generala a curriculumului (proiectarea curriculara a educatiei) Volumul 2 din Colectia „Concepte fundamentale in pedagogie", cu titlul “Educatia. Concept si analiza”, este structurat la nivelul a patru capitole, care au ca obiective specifice: a) definirea si analiza conceptului pedagogic de educatie; b) construirea unui model-ideal al structurii de functionare a educatiei; c) fixarea caracteristicilor generale ale educatiei; d) evidentierea directiilor principale de evolutie a educatiei: educatia permanenta, auto-educatia, valorificarea deplina a educabilitatii. Cele patru obiective specifice sunt abordate din perspectiva paradigmei curriculumului, afirmata istoric ca paradigma a pedagogiei postmoderne in societatea postmoderna - postindustriala/ informationala/bazata pe cunoastere. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | teoria educaţiei |
concepte pedagogice | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.01 |
37.013.3 | |
082.1Concepte fundamentale în pedagogie | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cristea, Sorin |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.01 |
37.013.3 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 985486 / 0985486 | SA | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
2. | 985485 / 0985485 | SA | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
3. | 985484 / 0985484 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
4. | 985483 / 0985483 | F6 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
5. | 985482 / 0985482 | F4 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
6. | 985481 / 0985481 | F3 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
7. | 985480 / 0985480 | F2 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
8. | 985479 / 0985479 | F1 | Împrumut | Da | 37/ C87 | |
9. | 985478 / 0985478 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 88384 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|