An | 2016 |
ISBN | 9786065143630 |
9786065143630
Mariana Morărașu
2016
Auxiliarul „Comunicare în limba română” se conformează noilor programe şcolare pentru clasa pregătitoare şi vizează dezvoltarea competenţelor lingvistice, dezvoltarea atenţiei, a memoriei, a gândirii analitico-sintetice. Activităţile de învăţare sunt prezentate clar, fiind adaptate lucrului individual şi în perechi, având caracter aplicativ. Suportul imagistic este adecvat conţinuturilor pentru a ajuta la înţelegerea sarcinilor de lucru şi sesizarea relaţiei dintre text şi ilustraţie. În vederea învăţării tehnicii cititului, micii şcolari se vor familiariza cu literele de tipar prin exerciţii cu caracter intuitiv, vor exersa semne grafice, vor scrie sau desena cuvinte din limbajul uzual folosind şabloane, contur sau modele date. Forma atractivă de prezentare, densitatea şi varietatea exerciţiilor propuse vor fi un instrument util de lucru în procesul de învăţare.
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065143630 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 5127 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Comunicare în limba română |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Clasa pregătitoare |
Prima menţ. de resp. | Mariana Morărașu |
Numărul părţii | Semestrul I |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 64 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Titlu | |
Titlu | Comunicare în limba română : Clasa pregătitoare Semestrul I |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Auxiliarul „Comunicare în limba română” se conformează noilor programe şcolare pentru clasa pregătitoare şi vizează dezvoltarea competenţelor lingvistice, dezvoltarea atenţiei, a memoriei, a gândirii analitico-sintetice. Activităţile de învăţare sunt prezentate clar, fiind adaptate lucrului individual şi în perechi, având caracter aplicativ. Suportul imagistic este adecvat conţinuturilor pentru a ajuta la înţelegerea sarcinilor de lucru şi sesizarea relaţiei dintre text şi ilustraţie. În vederea învăţării tehnicii cititului, micii şcolari se vor familiariza cu literele de tipar prin exerciţii cu caracter intuitiv, vor exersa semne grafice, vor scrie sau desena cuvinte din limbajul uzual folosind şabloane, contur sau modele date. Forma atractivă de prezentare, densitatea şi varietatea exerciţiilor propuse vor fi un instrument util de lucru în procesul de învăţare. |
Nivel set | |
[nedefinit] | ROISBJI#26e86663996291bd |
Titlu | Comunicare în limba română : Clasa pregătitoare |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | caiet de lucru |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 80/811 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 962605 / 0962605 | SC | Împrumut | Da | 811.135.1/ M89 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
SC | Împrumut | 1 |
|