Autor | Morărașu, Mariana chat |
Editura | Taida chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2016_ |
Subiect | limba rom. - exerciţii (clasa pregătitoare) chat |
învăţământ elementar - primele lecţii chat | |
ISBN | 9786065143623 |
9786065143623
Morărașu, Mariana
Mariana Morărașu
2016_
Iași
Taida
Auxiliarul „Comunicare în limba română” se conformează noilor programe şcolare pentru clasa pregătitoare şi vizează dezvoltarea competenţelor lingvistice, dezvoltarea atenţiei, a memoriei, a gândirii analitico-sintetice. Activităţile de învăţare sunt prezentate clar, fiind adaptate lucrului individual şi în perechi, având caracter aplicativ. Suportul imagistic este adecvat conţinuturilor pentru a ajuta la înţelegerea sarcinilor de lucru şi sesizarea relaţiei dintre text şi ilustraţie. În vederea învăţării tehnicii cititului, micii şcolari se vor familiariza cu literele de tipar prin exerciţii cu caracter intuitiv, vor exersa semne grafice, vor scrie sau desena cuvinte din limbajul uzual folosind şabloane, contur sau modele date. Forma atractivă de prezentare, densitatea şi varietatea exerciţiilor propuse vor fi un instrument util de lucru în procesul de învăţare.
limba rom. - exerciţii (clasa pregătitoare), învăţământ elementar - primele lecţii
ISBN | |
Număr ISBN | 9786065143623 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 5127 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Comunicare în limba română |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | Clasa pregătitoare |
Prima menţ. de resp. | Mariana Morărașu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Editura | Taida |
Data publicării | 2016_ |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipo Taida |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 2 vol. |
Serii | |
Titlul seriei | Didactica |
Titlu | |
Titlu | Comunicare în limba română : Clasa pregătitoare |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Auxiliarul „Comunicare în limba română” se conformează noilor programe şcolare pentru clasa pregătitoare şi vizează dezvoltarea competenţelor lingvistice, dezvoltarea atenţiei, a memoriei, a gândirii analitico-sintetice. Activităţile de învăţare sunt prezentate clar, fiind adaptate lucrului individual şi în perechi, având caracter aplicativ. Suportul imagistic este adecvat conţinuturilor pentru a ajuta la înţelegerea sarcinilor de lucru şi sesizarea relaţiei dintre text şi ilustraţie. În vederea învăţării tehnicii cititului, micii şcolari se vor familiariza cu literele de tipar prin exerciţii cu caracter intuitiv, vor exersa semne grafice, vor scrie sau desena cuvinte din limbajul uzual folosind şabloane, contur sau modele date. Forma atractivă de prezentare, densitatea şi varietatea exerciţiilor propuse vor fi un instrument util de lucru în procesul de învăţare. |
Nivel subset | |
[nedefinit] | ROISBJI#0ae15946f03b1bf9 |
Titlu | Comunicare în limba română : Clasa pregătitoare Semestrul I |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | limba rom. - exerciţii (clasa pregătitoare) |
învăţământ elementar - primele lecţii | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | caiet de lucru |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 811.135.1(075.33)(076) |
372.46(075.33) | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 80/811 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Morărașu, Mariana |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 811.135.1 |
(075.33) | |
(076) | |
372.46 | |
(075.33) |