Autor | Rende, Richard chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2016 |
Subiect | psihologia copilului chat |
dezvoltarea personalităţii chat | |
ISBN | 9786067195545 |
Note | Bibliografie p. 229-237 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067195545 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 86393 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Calea învingătorului |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | cum să creşti şansele copilului tău de a reuşi în lumea de mâine |
Prima menţ. de resp. | Richard Rende, Jen Prosek |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Olga Ceauşu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2016 |
Locul tipăririi | [Bucureşti] |
Numele tipografiei | EuroBusiness Tipar |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 240 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Psihologie practică pentru părinți |
Titlu | |
Titlu | Calea învingătorului : cum să creşti şansele copilului tău de a reuşi în lumea de mâine |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 229-237 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Lumea în care trăim este tot mai schimbătoare. Tehnologia progresează rapid, valorile se transformă, apar şi dispar profesii cu o viteză uluitoare. Cum am putea pregăti astăzi copilul, pentru lumea în care va trăi mâine, când, poate, ceea ce preţuim astăzi, mâine va fi dat uitării? Părinţii oscilează adesea între permisivitate şi exigenţă, neştiind care este strategia educaţională optimă pentru viitorul copiilor lor. Să-l scutim de orice efort şi de orice responsabilitate? Să-l înscriem la cursuri opţionale, în speranţa de a-i deschide cât mai multe drumuri? Să insistăm pe disciplină şi materiile şcolare? În Calea învingătorului, cei doi autori recurg la numeroase exemple din viaţa de zi cu zi și cercetări de ultimă oră şi, într-un stil alert şi atractiv, oferă soluţii simple. Părinţii nu numai că se vor bucura mai târziu de roadele eforturilor lor, ci vor reuşi, prin intermediul activităţilor desfăşurate împreună cu copiii, să crească coeziunea dintre ei şi aceştia. Jen Prosek este fondatorul şi directorul general al Prosek Partners, una dintre cele mai mari firme independente de relaţii publice din Statele Unite. Richard Rende, este psiholog în domeniul dezvoltării, cercetător, pedagog şi consultant. Ca profesor la Brown University, a coordonat multe studii de amploare despre parenting şi dezvoltarea copiilor |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologia copilului |
dezvoltarea personalităţii | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 159.922.7 |
316.612-053.2 | |
082.1Psihologie practică pentru părinți | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Rende, Richard |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Prosek, Jen |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Ceaușu, Olga |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 159.922.7 |
316.612 | |
-053.2 | |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 947355 / 0947355 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
2. | 947354 / 0947354 | SA | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
3. | 947353 / 0947353 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
4. | 947352 / 0947352 | F6 | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
5. | 947351 / 0947351 | F4 | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
6. | 947350 / 0947350 | F3 | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
7. | 947349 / 0947349 | F2 | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
8. | 947348 / 0947348 | F1 | Împrumut | Da | 159.9/ R45 | |
9. | 947347 / 0947347 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 86393 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|