Brandurile globale : O perspectivă cros-culturală în context mediatic

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2009
Subiect sociologia comunicării chat
mărci de comerţ chat
semiotică (publicitate) chat
brand chat
ISBN 9786069227572
Note Bibliografie p. 189-202

II 81035

Corbu, Nicoleta
    Brandurile globale : O perspectivă cros-culturală în context mediatic / Nicoleta Corbu.- București : Tritonic , 2009.
    202 p. : fig., tab..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 189-202
    Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare..
    ISBN 9786069227572

    1. sociologia comunicării
    2. mărci de comerţ
    3. semiotică (publicitate)
    4. brand

316.77
659.1
082.1Comunicare. Media


010 __ $a9786069227572
035 __ $aII 81035
101 0_ $arum
200 0_ $aBrandurile globale $bCarte tipărită $eO perspectivă cros-culturală în context mediatic $fNicoleta Corbu
210 ## $aBucurești $cTritonic $d2009
215 __ $a202 p. $cfig., tab.
225 0_ $aComunicare. Media
299 __ $aBrandurile globale : O perspectivă cros-culturală în context mediatic
300 __ $aBibliografie p. 189-202
330 __ $aCartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare.
606 __ $asociologia comunicării
606 __ $amărci de comerţ
606 __ $asemiotică (publicitate)
606 __ $abrand
608 __ $amonografie
675 __ $a316.77
675 __ $a659.1
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a3/32
700 _0 $aCorbu, Nicoleta
975 00 $a316.77
975 00 $a659.1
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 892521 / 0892521 F4 Împrumut Da 316.7/ C71
2. 892520 / 0892520 F3 Împrumut Da 316.7/ C71
3. 892519 / 0892519 F2 Împrumut Da 316.7/ C71
4. 885358 / 0885358 F1 Împrumut Da 316.7/ C71
5. 885357 / 0885357 SA Împrumut Da 316.7/ C71
6. 885356 / 0885356 SA Împrumut Da 316.7/ C71
7. 885355 / 0885355 D Împrumut la sala de lectură Da II 81035
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F3 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu