Războiul percepțiilor : comunicarea politică între campaniile electorale

Autor chat
Editura Tritonic chat
Loc publicare București
An 2022
Subiect comunicare politică chat
politica şi mass-media chat
sociologia comunicării chat
campanie electorală (România) chat
ISBN 9786067496383
Note Bibliografie p. 225-230

II 99784

Dumitru, Cătălin
    Războiul percepțiilor : comunicarea politică între campaniile electorale / Cătălin Dumitru ; [argument de Sebastian Lăzăroiu].- București : Tritonic , 2022.
    230 p. : fig., tab..- (Comunicare. Media).    
    Bibliografie p. 225-230
    Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media. Consumatorul de media traditionala (print, radio, televiziune) si de platforme digitale este abordat de expertul in marketingul politic ca potential alegator. Presa si politica sunt intr-un mariaj unde divortul este imposibil. Catalin Dumitru demonstreaza cu acest studiu ca "domeniul comunicarii politice ramane o zona conflictuala, un razboi mai degraba al perceptiilor decat al adevarurilor". De multe ori, din pacate, castiga competitia electorala acel actor care reuseste sa impuna alegatorilor perceptia potrivita, "fie ca e vorba de un adevar sau de o minciuna". In epoca post-adevar, razboiul perceptiilor este castigat de echipa de comunicare care este cea mai atenta la agenda publica, la sperantele, asteptarile, fictiunile, zvonurile, temerile, presupunerile, prejudecatile, opiniile, povestile pe care le cred ori sunt dispusi cei mai multi oamenii sa le creada. - Conf. univ. dr. Antonio Momoc.
    ISBN 9786067496383

    I Dumitru, Cătălin(pref.)

    1. comunicare politică
    2. politica şi mass-media
    3. sociologia comunicării
    4. campanie electorală (România)

316.77:32.019.5
32.019.5
324(498)
082.1Comunicare. Media


035 __ $aII 99784
299 __ $aRăzboiul percepțiilor : comunicarea politică între campaniile electorale
955 __ $a1
200 __ $aRăzboiul percepțiilor $fCătălin Dumitru $g[argument de Sebastian Lăzăroiu] $ecomunicarea politică între campaniile electorale $bCarte tipărită
700 __ $aDumitru, Cătălin
702 __ $4pref. $aDumitru, Cătălin
010 __ $a9786067496383
675 __ $a316.77:32.019.5
675 __ $a32.019.5
675 __ $a324(498)
675 __ $a082.1Comunicare. Media
686 __ $a3/32
608 __ $amonografie
606 __ $acomunicare politică
606 __ $apolitica şi mass-media
606 __ $asociologia comunicării
606 __ $acampanie electorală (România)
101 __ $arum
210 __ $aBucurești $cTritonic $d2022
215 __ $a230 p. $cfig., tab.
225 __ $aComunicare. Media
830 __ $a316.7/ D93
300 __ $aBibliografie p. 225-230
330 __ $aAceasta carte prezinta modul cum a fost modelata comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media. Consumatorul de media traditionala (print, radio, televiziune) si de platforme digitale este abordat de expertul in marketingul politic ca potential alegator. Presa si politica sunt intr-un mariaj unde divortul este imposibil. Catalin Dumitru demonstreaza cu acest studiu ca "domeniul comunicarii politice ramane o zona conflictuala, un razboi mai degraba al perceptiilor decat al adevarurilor". De multe ori, din pacate, castiga competitia electorala acel actor care reuseste sa impuna alegatorilor perceptia potrivita, "fie ca e vorba de un adevar sau de o minciuna". In epoca post-adevar, razboiul perceptiilor este castigat de echipa de comunicare care este cea mai atenta la agenda publica, la sperantele, asteptarile, fictiunile, zvonurile, temerile, presupunerile, prejudecatile, opiniile, povestile pe care le cred ori sunt dispusi cei mai multi oamenii sa le creada. - Conf. univ. dr. Antonio Momoc
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 1074001 / 1074001 D Împrumut la sala de lectură Da II 99784
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1

Disponibile: 1

Lăsați un comentariu