Autor | Farcaş, Genoveva chat |
Editura | Polirom chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2019 |
Subiect | psihologie pedagogică chat |
psihologia copilului chat | |
dezvoltarea copilului chat | |
ISBN | 9789734678884 |
Note | Bibliografie p. 215-227 |
Titlu | |
Titlu | Autonomia copilului de vârstă mică : repere pedagogice |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.015.3 |
159.922.7 | |
082.1 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Autonomia copilului de vârstă mică |
Alte informaţii la titlu | repere pedagogice |
Prima menţ. de resp. | Genoveva Farcaş |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Farcaş, Genoveva |
ISBN | |
Număr ISBN | 9789734678884 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 36308 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.015.3 |
159.922.7 | |
082.1Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | psihologie pedagogică |
psihologia copilului | |
dezvoltarea copilului | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Polirom |
Data publicării | 2019 |
Locul tipăririi | Suceava |
Numele tipografiei | Tipo Lidana |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 231 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei. Structuri, conţinuturi, tehnici |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 215-227 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Problematica autonomiei, ca o competență transversală ce generează sau structurează competențe mai complexe, este vizată de lucrarea Genovevei Farcaș cu mult echilibru și discernămînt pedagogic, în cunoștință de cauză și cu dovezi teoretice, dar și faptic-constatative. Chiar dacă acest concept a stîrnit numeroase polemici și a inspirat multe filosofii educaționale, cartea ne ajută să ne orientăm într-un cîmp reflexiv complex și să generăm conduite autonome începînd cu vîrsta preșcolarității, dar în strînsă corelație cu un cadraj axiologic ce ține cont de determinările persoanei și ale timpului. Cu acest prilej, publicul s-ar putea edifica în legătură cu «pedagogia» autonomiei, un miraj al căutărilor educaționale moderne, ar evita excesele și falsele soluții și ar viza realizarea unei educații integrale în care autonomia copilului devine atît țintă, cît și mijloc.” (Constantin Cucoș) |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1005020 / 1005020 | SC | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
2. | 1005019 / 1005019 | SC | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
3. | 1005018 / 1005018 | SA | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
4. | 1005017 / 1005017 | SA | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
5. | 1005016 / 1005016 | F6 | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
6. | 1005015 / 1005015 | F4 | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
7. | 1005014 / 1005014 | F3 | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
8. | 1005013 / 1005013 | F2 | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
9. | 1005012 / 1005012 | F1 | Împrumut | Da | 37/ F21 | |
10. | 1005011 / 1005011 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 36308 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|