Adland : istoria universală a publicităţii

Autor chat
Editura Humanitas chat
Loc publicare București
An 2012
Subiect publicitate (istorie) chat
ISBN 9789735033507
Note Tit. orig. (eng.): A Global History of Advertising
Bibliografie p. 327-238

II 82910

Tungate, Mark
    Adland : istoria universală a publicităţii / Mark Tungate ; traducere din engleză şi note de Iulia Serafim.- București : Humanitas , 2012.
    328 p., [8]f. : il. parte color.- (Spații publice).    
    Tit. orig. (eng.): A Global History of Advertising
    Bibliografie p. 327-238
    „Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei. Experţii sunt ocupaţi cu căutarea consumatorilor, din ce în ce mai alunecoşi, şi cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt însoţite întotdeauna de un semn de întrebare. Cu siguranţă vor exista telefoane mobile, Internet şi o mulţime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta şi vor interacţiona acestea?" (Mark TUNGATE) La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene. Adland este tărâmul neexplorat al publicităţii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectivă inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns să numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventură. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicităţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre. O istorie care pune în ordine trecutul, fără a uita să spună povestea reclamelor care au intrat în legendă, şi care ne oferă o privire asupra agenţiei de publicitate a viitorului..
    ISBN 9789735033507

    I Serafim, Iulia(trad.)

    1. publicitate (istorie)

659.1(091)
082.1Spații publice


010 __ $a9789735033507
035 __ $aII 82910
101 0_ $arum
200 0_ $aAdland $bCarte tipărită $eistoria universală a publicităţii $fMark Tungate $gtraducere din engleză şi note de Iulia Serafim
210 ## $aBucurești $cHumanitas $d2012
215 __ $a328 p., [8]f. $cil. parte color
225 0_ $aSpații publice
299 __ $aAdland : istoria universală a publicităţii
300 __ $aTit. orig. (eng.): A Global History of Advertising
300 __ $aBibliografie p. 327-238
330 __ $a„Publicitatea este extrem de interesantă acum pentru că nimeni nu ştie cum va evolua. Multe dintre agenţiile descrise în aceste pagini pot fi încă privite ca modele; altele sunt exponate de muzeu. Viitorul publicităţii nu va semăna cu trecutul ei. Experţii sunt ocupaţi cu căutarea consumatorilor, din ce în ce mai alunecoşi, şi cu identificarea tiparelor lor de comportament, iar rezultatele lor sunt însoţite întotdeauna de un semn de întrebare. Cu siguranţă vor exista telefoane mobile, Internet şi o mulţime de ecrane peste tot, dar oare cum se vor intersecta şi vor interacţiona acestea?" (Mark TUNGATE) La momentul scrierii acestei cărţi, piaţa publicitară globală era estimată la peste 400 de miliarde de dolari, cu mii de jucători mai mici sau mai mari, cu o influenţă pe cât de neaşteptată, pe atât de neclară asupra vieţii noastre cotidiene. Adland este tărâmul neexplorat al publicităţii, pe care Mark Tungate îl cartografiază dintr-o perspectivă inedită, globală. Peisajul este extrem de schimbător, personajele care-l locuiesc – extrem de eterogene, iar parcursul a ceea ce am ajuns să numim astăzi industria publicitară se dovedeşte a fi o adevărată aventură. De la Bill Bernbach la David Ogilvy, de la Sir Alan Parker la John Hegarty, de la Maurice Bleustein la Maurice Lévy, suntem purtaţi pe urmele pionierilor epocii de aur a publicităţii din anii '50–'60 şi introduşi în birourile marilor directori de creaţie din zilele noastre. O istorie care pune în ordine trecutul, fără a uita să spună povestea reclamelor care au intrat în legendă, şi care ne oferă o privire asupra agenţiei de publicitate a viitorului.
517 0_ $aAdland: A Global History of Advertising (tit. orig.)
606 __ $apublicitate (istorie)
608 __ $amonografie
675 __ $a659.1(091)
675 __ $a082.1Spații publice
686 __ $a65
700 __ $aTungate, Mark
702 __ $4trad. $aSerafim, Iulia
975 00 $a659.1
975 00 $a(091)
975 00 $a082.1
Barcode/Nr. Inventar Număr/Ediție Localizare Regim resursa Disponibil Cota
1. 904265 / 0904265 SA Împrumut Da 659.1/ T93
2. 904264 / 0904264 SA Împrumut Da 659.1/ T93
3. 904263 / 0904263 F6 Împrumut Da 659.1/ T93
4. 904262 / 0904262 F4 Împrumut Da 659.1/ T93
5. 904261 / 0904261 F3 Împrumut Nu 659.1/ T93
6. 904260 / 0904260 F2 Împrumut Da 659.1/ T93
7. 904259 / 0904259 F1 Împrumut Da 659.1/ T93
8. 904258 / 0904258 D Împrumut la sala de lectură Da II 82910
Gestiune Regim imprumut Ex. Acțiune
D Împrumut la sala de lectură 1
F1 Împrumut 1
F2 Împrumut 1
F4 Împrumut 1
F6 Împrumut 1
SA Împrumut 2

Disponibile: 7

Lăsați un comentariu