Autor | Tobolcea, Iolanda chat |
Editura | Editura Universităţii "Al.I. Cuza" chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2024 |
Subiect | logopedie - strategii terapeutice chat |
educaţia persoanelor cu deficienţe de vorbire chat | |
tulburări de limbaj la copii chat | |
ISBN | 9786067148558 |
Note | Bibliografie p. 319-329 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 99892 |
Titlu | |
Titlu | Terapia tulburărilor de pronunţie : ghid practic pentru logopezi, educatori / învăţători, părinţi |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Terapia tulburărilor de pronunţie |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Prima menţ. de resp. | Iolanda Tobolcea, Camelia Soponaru |
Alte informaţii la titlu | ghid practic pentru logopezi, educatori / învăţători, părinţi |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Tobolcea, Iolanda |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Soponaru, Camelia |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067148558 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 376.36 |
616.89-008.434.37-053.2 | |
615.851.4 | |
082.1Ştiinţele educaţiei | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | logopedie - strategii terapeutice |
educaţia persoanelor cu deficienţe de vorbire | |
tulburări de limbaj la copii | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. a 2-a |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2024 |
Locul tipăririi | Iași |
Editura | Editura Universităţii "Al.I. Cuza" |
Numele tipografiei | Imprimeria Editurii Universităţii "Al.I. Cuza" |
Loc publicare | Iași |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 334 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Ştiinţele educaţiei |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 376/ T67 |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 319-329 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Cartea prezintă activitatea terapeutică pentru corectarea dislaliei sub forma programelor complexe logo-terapeutice pentru fiecare sunet. Conţinutul materialului este în concordanţă cu particularităţile psihice şi de vârstă ale copiilor, astfel încât pornindu-se de la exersarea sunetelor izolate să se ajungă la pronunţia, articularea corectă a acestora în diferite combinaţii în cadrul cuvintelor. Prezentarea acestor programe depăşeşte nivelul clasic terapeutic, deoarece cuprinde şi modalităţile moderne adaptabile lucrului cu ajutorul soft-urilor, introduse şi utilizate tot mai mult în practica logopedică. |