Autor | Hoffmann, Brigitte chat |
Editura | Galaxia Copiilor chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2020 |
Subiect | respect (carte pentru copii) chat |
dezvoltare personală (copii) chat | |
morală chat | |
ISBN | 9786067960914 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 97147 |
Titlu | |
Titlu | Toleranță și respect : pentru copii inteligenţi |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Toleranță și respect |
Alte informaţii la titlu | pentru copii inteligenţi |
Prima menţ. de resp. | Brigitte Hoffmann |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere: Constantin Furtună |
cu desene de Dorothea Tust | |
Desemnarea gen. a materialului | Broşură tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Hoffmann, Brigitte |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Furtună, Constantin |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Tust, Dorothea |
Cod de legătură | il. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067960914 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 17:3-053.5 |
087.5:179.7 | |
082.1Pixie Știe-tot | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 1 |
T | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | respect (carte pentru copii) |
dezvoltare personală (copii) | |
morală | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Galaxia Copiilor |
Data publicării | 2020 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 32 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Serii | |
Titlul seriei | Pixie Știe-tot |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Această cărticică îi ajută pe copii să deprindă cele mai importante abilități comportamentale și emoționale pentru a se bucura de relații armonioase cu cei din jur. Toți oamenii sunt egali. Nu contează ce culoare a pielii ai, dacă ești de sex masculin sau feminin, ce limbă vorbești, în ce Dumnezeu crezi, ce gândești, ce avere ai sau unde te-ai născut. Nimeni nu trebuie defavorizat din cauza aspectului său, al limbii sale, al religiei sau din orice alt motiv. Fiecare om este definit de propriile caracteristici, care în comparație cu ceilalți se transformă în deosebiri. Dar lucrurile care ne diferențiază pot deveni pretexte pentru apropiere. La fiecare om este ceva deosebit de descoperit. Uneori, calitățile deosebite ale cuiva îți sar în ochi din prima secundă. Alteori, este nevoie să îl cunoști mai bine. Chiar și atunci când simțim același lucru, ne putem manifesta în moduri diferite. Fiecare dintre noi poate avea sentimente precum furia, teama, afecțiunea, tristețea sau bucuria. În fond, asta înseamnă să fii Om. Copiii învață lecția diversității cu ajutorul spiridușului Pixi. Deși uneori toleranța și respectul sunt sentimente greu de accesat, prin exercițiu și bunăvoință devin o obișnuință. Avem cu toții un scop comun: acela de a ne folosi la maxim potențialul în comunitatea în care trăim. Iar viitorul se anunță luminos pentru o societate în care domnesc egalitatea și înțelegerea. Cărticelele educative PIXI ȘTIE-TOT se adresează copiilor de vârstă școlară. Informațiile revizuite de specialiști și pedagogi vin în completarea cunoștințelor acumulate la scoală sau dezvoltă subiecte interesante despre noi și despre lumea în care trăim. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1056897 / 1056897 | SC | Împrumut | Nu | 17/ H71 | |
2. | 1056896 / 1056896 | SC | Împrumut | Nu | 17/ H71 | |
3. | 1056895 / 1056895 | F6 | Împrumut | Da | 17/ H71 | |
4. | 1056894 / 1056894 | F4 | Împrumut | Da | 17/ H71 | |
5. | 1056893 / 1056893 | F3 | Împrumut | Nu | 17/ H71 | |
6. | 1056892 / 1056892 | F2 | Împrumut | Da | 17/ H71 | |
7. | 1056891 / 1056891 | F1 | Împrumut | Da | 17/ H71 | |
8. | 1056890 / 1056890 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 97147 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|