Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2017 |
Subiect | educație nonformală chat |
proiecte educaţionale chat | |
Note | Antetitlu: Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Departamentul pentru pregîtirea personalului didactic; Universitatea „Al.I. Cuza” din Iași. Facultatea de Filosofie și Științe Social Politice; Asociația pentru Educație Profesionalizare și Creație EURSTEPS |
Texte și în limba engleză | |
Biblioteca deține: 2017: vol.1 |
Titlu | |
Titlu | Tendințe actuale și viitoare în educație și societate : lucrările simpozionului |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Tendințe actuale și viitoare în educație și societate |
Desemnarea gen. a materialului | Serial |
Alte informaţii la titlu | lucrările simpozionului |
vocea tinerei generații (TAVES ) | |
Prima menţ. de resp. | coordonatori: Lect. Univ.Dr. Tudor Stanciu, Conf. Univ. Dr. Elena Tiron, Prof. Univ. Dr. George Poede |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Stanciu, Tudor |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Tiron, Elena |
Cod de legătură | coord. |
Autor secundar | Poede, George |
ISSN | |
Număr ISSN | 2601-3010 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | 050/T36 |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | Achim, Dorin |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | educație nonformală |
proiecte educaţionale | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Locul tipăririi | Iaşi |
Loc publicare | Iași |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Editura | PIM |
Data publicării | 2017 |
Descriere fizică | |
Alte detalii fizice | il. |
Dimensiuni | 29 cm. |
Notă generală | |
Textul notei | Antetitlu: Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași. Departamentul pentru pregîtirea personalului didactic; Universitatea „Al.I. Cuza” din Iași. Facultatea de Filosofie și Științe Social Politice; Asociația pentru Educație Profesionalizare și Creație EURSTEPS |
Texte și în limba engleză | |
Biblioteca deține: 2017: vol.1 |