Autor | Țeican, Brândușa chat |
Editura | Tritonic chat |
Loc publicare | București |
An | 2019 |
Subiect | învăţământ superior chat |
viaţă studenţească chat | |
metode de predare, învăţare şi evaluare chat | |
studenți români chat | |
ISBN | 9786067494495 |
Note | Bibliografie p. 250-266 |
Titlu | |
Titlu | Studentul profesor : de la evaluare durabilă la competențe durabile |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Studentul profesor |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | de la evaluare durabilă la competențe durabile |
Prima menţ. de resp. | Brândușa Țeican |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Țeican, Brândușa |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786067494495 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 94495 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 378.1 |
371.3:378 | |
378.147 | |
371.8-055.1 | |
082.1Institutii si politici publice | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | învăţământ superior |
viaţă studenţească | |
metode de predare, învăţare şi evaluare | |
studenți români | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Data publicării | 2019 |
Loc publicare | București |
Editura | Tritonic |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 266 p. |
Alte detalii fizice | tab. |
Serii | |
Titlul seriei | Institutii si politici publice |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 250-266 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Daca dezvaluim din lucrare alegerea autoarei de a defini evaluarea alternativa ca fiind exercitiul asumarii responsabilitatii predarii de catre profesor si asumarii responsabilitatii invatarii de catre student, consider ca este suficient pentru a convinge ca aceasta carte merita citita. Studentul profesor. De la evaluare durabila la competente durabile este o carte in care autoarea, Brandusa Teican, ne arata in amanunt si cu pasiune cum putem ajunge - studenti si profesori deopotriva - la o evaluare durabila sau sustenabila, concept necesar secolului 21. Bunele practici prezentate in ghidul de evaluare, capitolul practic al acestei lucrari, vor asigura dezvoltarea gandirii informate si pregatirea de studenti reflexivi care vor deveni viitori practicieni reflexivi. Evaluarea durabila are toate premisele de a produce cursanti independenti in procesul de invatare si i-ar putea insoti, prin stapanirea autoevaluarii sau a evaluarii colegiale, in procesul de invatare pe tot parcursul vietii. - Prof.univ.dr. Marin Manolescu |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1035198 / 1035198 | SA | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
2. | 1035197 / 1035197 | SA | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
3. | 1035196 / 1035196 | F6 | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
4. | 1035195 / 1035195 | F4 | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
5. | 1035194 / 1035194 | F3 | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
6. | 1035193 / 1035193 | F2 | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
7. | 1035192 / 1035192 | F1 | Împrumut | Da | 378/ Ț33 | |
8. | 1035191 / 1035191 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 94495 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 1 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|