Strategii de marketing agrar

Autor chat
Editura Editura Ion Ionescu de la Brad chat
Loc publicare Iași
An 2015
Subiect economie agrară (curs universitar) chat
marketing agrar chat
ISBN 9789731471723
Note Bibliografie p. 261-267

III 33740

Chiran, Aurel
    Strategii de marketing agrar / Aurel Chiran (coordonator), Elena Gîndu, Andy-Felix Jităreanu.- Iași : Editura Ion Ionescu de la Brad , 2015 (Iași : Tipografia PIM) .
    268 p. : fig., tab..    
    Bibliografie p. 261-267
    Apariţia, mai ales după intrarea României în Uniunea Europeană (01.01.2007), a numeroase firme agricole şi agroalimentare, a condus la necesitatea formării şi perfecţionării a managerilor şi directorilor de marketing în domeniul administrării afacerilor în agricultură. Plecând de la acest deziderat, autorii şi-au propus să elaboreze o carte intitulată ” Strategii de marketing agrar”, care se adresează studenţilor masteranzi de la specializarea "Administrarea afacerilor în agricultură” din cadrul Facultăţii de Agricultură Iaşi, cât şi altor specialişti interesaţi care îşi desfăşoară activitatea în domeniul agricol şi/sau agroalimentar. Prof. dr. Aurel CHIRAN Coordonator.
    ISBN 9789731471723

    I Gîndu, Elena
    II Jităreanu, Andy-Felix
    III Chiran, Aurel(coord.)

    1. economie agrară (curs universitar)
    2. marketing agrar

338.43Ș658.8(075.8)

010 __ $a9789731471723
035 __ $aIII 33740
101 0_ $arum
200 0_ $aStrategii de marketing agrar $bCarte tipărită $fAurel Chiran (coordonator), Elena Gîndu, Andy-Felix Jităreanu
210 ## $aIași $cEditura Ion Ionescu de la Brad $d2015 $eIași $gTipografia PIM
215 __ $a268 p. $cfig., tab.
299 __ $aStrategii de marketing agrar
300 __ $aBibliografie p. 261-267
330 __ $aApariţia, mai ales după intrarea României în Uniunea Europeană (01.01.2007), a numeroase firme agricole şi agroalimentare, a condus la necesitatea formării şi perfecţionării a managerilor şi directorilor de marketing în domeniul administrării afacerilor în agricultură. Plecând de la acest deziderat, autorii şi-au propus să elaboreze o carte intitulată ” Strategii de marketing agrar”, care se adresează studenţilor masteranzi de la specializarea "Administrarea afacerilor în agricultură” din cadrul Facultăţii de Agricultură Iaşi, cât şi altor specialişti interesaţi care îşi desfăşoară activitatea în domeniul agricol şi/sau agroalimentar. Prof. dr. Aurel CHIRAN Coordonator
606 __ $aeconomie agrară (curs universitar)
606 __ $amarketing agrar
608 __ $acurs universitar
675 __ $a338.43Ș658.8(075.8)
686 __ $a33
700 __ $aChiran, Aurel
701 __ $aGîndu, Elena
701 __ $aJităreanu, Andy-Felix
702 __ $4coord. $aChiran, Aurel
975 00 $a658.8 $a338.43
975 00 $a(075.8)
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu