SR ISO 10002 : Managementul calităţii. : Satisfacţia clientului. : Linii directoare pentru tratarea reclamaţiilor în cadrul organizaţiilor

Editura ASRO chat
Loc publicare București
An 2005
Note anulat

    SR ISO 10002 : Managementul calităţii. : Satisfacţia clientului. : Linii directoare pentru tratarea reclamaţiilor în cadrul organizaţiilor / ASRO.- Ediția 1.- București : ASRO , 2005.
    29 p..    
    anulat.

006(498)STAS

299 __ $aSR ISO 10002 : Managementul calităţii. : Satisfacţia clientului. : Linii directoare pentru tratarea reclamaţiilor în cadrul organizaţiilor
975 __ $a006 $a(498)
200 __ $aSR ISO 10002 $eManagementul calităţii. : Satisfacţia clientului. : Linii directoare pentru tratarea reclamaţiilor în cadrul organizaţiilor $fASRO $bSerial
675 __ $a006(498)STAS
608 __ $astandard
101 __ $arum
205 __ $aEdiția 1
210 __ $aBucurești $cASRO $d2005
215 __ $a29 p.
710 __ $aASRO
300 __ $aanulat
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu