ISBN | |
Număr ISBN | 9786067194951 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | III 34971 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | ŞCOLI care învaţă |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | a cincea disciplină aplicată în educaţie |
Prima menţ. de resp. | Peter Senge, Nelda Cambron-McCabe, Timothy Lucas, ... |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Zinaida Mahu |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2016 |
Locul tipăririi | [București] |
Numele tipografiei | Monitorul Oficial |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 536 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație și formare |
Titlu | |
Titlu | ŞCOLI care învaţă : a cincea disciplină aplicată în educaţie |
Notă generală | |
Textul notei | Bibliografie p. 519-533 |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Celebru teoretician al managementului organizațional, Peter Senge folosește tot ceea ce a învățat din lumea afacerilor, pentru a optimiza domeniul învățământului și al politicilor educaționale. Plecând de la modelul celor "cinci discipline" esențiale pentru schimbarea la nivel organizațional (măiestria personală, viziunea împărtășită, modelele mentale, învățarea în echipă și gândirea sistemică), Senge și colegii săi diagnostichează mai întâi stadiul la care se află sistemul educațional occidental, rămas în urmă, la nivelul erei industriale, și neacordat la nevoile actualei societăți informaționale. Cartea propune mai departe o serie de abordări novatarea pentru politicile educaționale, având ca repere predarea individualizată, adaptarea curriculei la contextul local și regional și renunțarea la didactica axată pe memorare și teste standardizate. În esență, școlile sunt văzute ca niște sisteme vii (și nu ca niște mașinării), a căror supraviețuire depinde de felul în care profesorii, directorii, inspectorii, elevii și părinții lor, dar și administrațiile locale izbutesc să colaboreze și să se adapteze la transformările socio-economice din jurul lor. |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | organizarea învăţământului |
învăţare | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371 |
082.1Educație și formare | |
159.953.5 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Senge, Peter |
Cambron-McCabe, Nelda | |
Lucas, Timothy | |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Mahu, Zinaida |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 371 |
082.1 | |
159.953.5 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 947561 / 0947561 | SA | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
2. | 947560 / 0947560 | SA | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
3. | 947559 / 0947559 | F6 | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
4. | 947558 / 0947558 | F6 | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
5. | 947557 / 0947557 | F4 | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
6. | 947556 / 0947556 | F3 | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
7. | 947555 / 0947555 | F2 | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
8. | 947554 / 0947554 | F1 | Împrumut | Da | 371/ Ș38 | |
9. | 947553 / 0947553 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | III 34971 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|