Autor | Porcella, Teresa chat |
Editura | Gama chat |
Loc publicare | Iaşi |
An | 2022 |
Subiect | carte pentru copii chat |
lit. ital. - poveşti chat | |
bullying (carte pentru copii) chat | |
ISBN | 9786060564218 |
Note | Pentru cititori începători 7/8 ani. Încurajează dezvoltarea stimei de sine |
Titlu | |
Titlu | Samanta intoleranta |
[nedefinit] | 1 |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Samanta intoleranta |
Prima menţ. de resp. | Teresa Porcella |
Urm. menţ. de responsabilitate | ilustrații de Elisa Enedino |
traducere din limba italiană de Raluca Știrbu | |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Porcella, Teresa |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Autor secundar | Enedino, Elisa |
Cod de legătură | il. |
Autor secundar | Știrbu, Raluca |
Cod de legătură | trad. |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786060564218 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 98634 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 087.5 |
821.131.1-34=135.1 | |
821.131.1-93-34=131.1=135.1 | |
082.1Primele lecturi | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 0 |
T | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | carte pentru copii |
lit. ital. - poveşti | |
bullying (carte pentru copii) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iaşi |
Editura | Gama |
Data publicării | 2022 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 55 p. |
Alte detalii fizice | il. |
Serii | |
Titlul seriei | Primele lecturi |
Notă generală | |
Textul notei | Pentru cititori începători 7/8 ani. Încurajează dezvoltarea stimei de sine |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | „Pr1mele lecturi” sunt pentru copiii care vor deja să citească singuri. Tema fiecărei cărți urmărește dezvoltarea lor emoțională, astfel încât să deprindă nu doar abilități de citire, ci și de gestionare a emoțiilor. Astfel, alături de simpaticii eroi, vor învăța: • să-și înțeleagă sentimentele • să-și controleze impulsivitatea • să-și depășească fricile • să-și dezvolte stima de sine Samanta, poreclită „intoleranta”, nu suportă bullyingul (de care are parte din plin la școală), glutenul și lactoza. Dar, într-o zi, totul se schimbă când va întâlni pe cineva mai „intolerant” decât ea. Cine să fie? O poveste motivațională despre bullying și despre cum ceea ce ne face diferiți poate fi o sursă nu doar de izolare, ci și de inspirație. |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 1065150 / 1065150 | SC | Împrumut | Da | 087.5/ P85 | |
2. | 1065149 / 1065149 | SC | Împrumut | Da | 087.5/ P85 | |
3. | 1065148 / 1065148 | F6 | Împrumut | Nu | 087.5/ P85 | |
4. | 1065147 / 1065147 | F4 | Împrumut | Nu | 087.5/ P85 | |
5. | 1065146 / 1065146 | F3 | Împrumut | Da | 087.5/ P85 | |
6. | 1065145 / 1065145 | F2 | Împrumut | Da | 087.5/ P85 | |
7. | 1065144 / 1065144 | F1 | Împrumut | Da | 087.5/ P85 | |
8. | 1065143 / 1065143 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 98634 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
SC | Împrumut | 2 |
|