Autor | Walker, Timothy D. chat |
Editura | Editura Trei chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2018 |
ISBN | 9786064003706 |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786064003706 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 87997 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Să predăm ca în Finlanda |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | 33 de strategii simple pentru lecții pline de bună-dispoziție |
Prima menţ. de resp. | Timothy D. Walker |
Urm. menţ. de responsabilitate | traducere din engleză de Cristina Firoiu |
cuvânt înainte de Pasi Sahlberg | |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Editura Trei |
Data publicării | 2018 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 246 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Educație și formare |
Titlu | |
Titlu | Să predăm ca în Finlanda : 33 de strategii simple pentru lecții pline de bună-dispoziție |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Finlanda a surprins o lume întreagă în 2001, când elevii au obținut cele mai bune scoruri la testul internațional PISA, care evalua, în premieră, competențele de gândire critică ale școlarilor din peste 30 de țări – de la SUA și Germania la "tigrii" din Asia de Sud-Est. Finlanda a rămas în top și la următoarele evaluări internaționale, ridicând întrebarea: Cum se face că elevii din micul stat nordic - unde zilele de școală sunt mai scurte, temele, aproape inexistente, iar testele standardizate sunt o raritate - au reușit să obțină scoruri la nivelul suprasolicitaților școlari asiatici? Plecat din SUA, pentru a preda la clasa a cincea într-o școală din Helsinki, autorul a aflat în scurtă vreme secretele reușitei finlandeze. De la pauzele de relaxare și crearea sentimentului de apartenență între elevi până la esențializarea materiei în "minilecții" și co-planificarea orelor împreună cu elevii, cartea vă încurajează să adaptați din metodele din miraculoasa școală finlandeză. --- Pentru ca învățarea să se producă în mod autentic, aceasta ar trebui să devină "spațiul de întâlnire" dintre profesori, elevi și lumea reală. Construirea acestui spațiu de întâlnire presupune alinierea mai multor condiții. Despre aceste condiții și despre maniera în care le putem dezvolta ne vorbește Timothy Walker, care descifrează simplu și clar cheile succesului finlandez în educație. Această carte nu este despre Finlanda și despre un sistem de educație, ci despre copii, despre modul în care, oriunde și oricând, starea lor de bine, serviciile de suport pentru învățare, contactul cu natura, autonomia și încrederea fac ca lumile de multe ori paralele ale profesorilor și elevilor să se întâlnească și să genereze experiențe relevante de învățare. Dacă analizăm cele 33 de strategii propuse aici, vom observa că lucrurile simple, care stau în puterea noastră, sunt de fapt cele care fac diferența. În România de azi, singura cale solidă de transformare a educației este cea a profesorilor care vor și care pot să facă diferența între confortul și nepăsarea "lumilor paralele" și "spațiul comun de întâlnire" al experiențelor autentice de învățare. – Prof. univ. dr. Lucian Ciolan, decan al Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 37.022 |
082.1Educație și formare | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Walker, Timothy D. |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | pref. |
Autor secundar | Sahlberg, Pasi |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Firoiu, Cristina |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 37.022 |
082.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 980390 / 0980390 | SA | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
2. | 980389 / 0980389 | SA | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
3. | 980388 / 0980388 | F6 | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
4. | 980387 / 0980387 | F6 | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
5. | 980386 / 0980386 | F4 | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
6. | 980385 / 0980385 | F3 | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
7. | 980384 / 0980384 | F2 | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
8. | 980383 / 0980383 | F1 | Împrumut | Da | 37/ W19 | |
9. | 980382 / 0980382 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 87997 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SA | Împrumut | 2 |
|