Autor | Cole, Joanna chat |
Editura | Cartea Copiilor chat |
Loc publicare | Bucureşti |
An | 2016 |
Subiect | lit. amer. - poveşti chat |
simţuri chat | |
lit. amer. - literatură pentru copii chat | |
ISBN | 9786068544144 |
Note | Tit. orig.(eng): Explores the Senses |
Cartea face parte din seria „Autobuzul magic” |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786068544144 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 86026 |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Să explorăm simțurile |
Desemnarea gen. a materialului | Broşură tipărită |
Alte informaţii la titlu | [poveste] |
Prima menţ. de resp. | Joanna Cole, Bruce Degen |
Urm. menţ. de responsabilitate | redactor: Ileana Achim |
traducere: Laura Frunză | |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Bucureşti |
Editura | Cartea Copiilor |
Data publicării | 2016 |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 48 p. |
Alte detalii fizice | il. color |
Serii | |
Titlul seriei | Autobuzul magic (tit. serie) |
Titlu | |
Titlu | Să explorăm simțurile : [poveste] |
Notă generală | |
Textul notei | Tit. orig.(eng): Explores the Senses |
Cartea face parte din seria „Autobuzul magic” | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Autobuzul magic este o renumită serie de cărți despre știință creată pentru copii de autoarea americană Joanna Cole și ilustrată de artistul Bruce Degen. În fiecare carte, copiii din clasa domnișoarei Frizzle, o învățătoare pasionată de știință și cu foarte mult entuziasm, au parte de câte o aventură fantastică datorită unui autobuz școlar foarte neobișnuit: se poate mări sau micșora, poate călători în spațiu, în adâncul oceanului sau chiar în corpul uman și se poate transforma în moduri neașteptate. În această primă carte din serie, autobuzul magic îi poartă pe copii într-o călătorie de explorare a simțurilor la oameni și animale. Povestea, ca orice poveste, este captivantă, plină de umor și abundă în evenimente fantastice, dar numeroasele informații științifice inserate în text și ilustrații sunt reale și corecte. Copiii vor afla cum funcționează la om văzul, auzul, mirosul, pipăitul, gustul, dar și detalii foarte interesante despre simțuri mai neobișnuite întâlnite la unele animale, cum ar fi orientarea după câmpul magnetic al Pământului sau detectarea căldurii. |
Alte variante de titlu | |
Variante de titlu | Explores the Senses (tit. orig.) |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | lit. amer. - poveşti |
simţuri | |
lit. amer. - literatură pentru copii | |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 821.111(73)-34=135.1 |
612.825.5 | |
821.111(73)-93-34=135.1 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | t |
821 | |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cole, Joanna |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Degen, Bruce |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Frunză, Laura |
Cod de legătură | red. |
Autor secundar | Achim, Ileana |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 821.111 |
(73) | |
-34 | |
=135.1 | |
612.825.5 | |
821.111 | |
(73) | |
-93 | |
-34 | |
=135.1 |
Barcode/Nr. Inventar | Număr/Ediție | Localizare | Regim resursa | Disponibil | Cota | |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 939910 / 0939910 | SC | Împrumut | Nu | 821.111(73)-34/ C62 | |
2. | 939909 / 0939909 | SC | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
3. | 939908 / 0939908 | F6 | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
4. | 939907 / 0939907 | F6 | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
5. | 939906 / 0939906 | F4 | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
6. | 939905 / 0939905 | F3 | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
7. | 939904 / 0939904 | F2 | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
8. | 939903 / 0939903 | F1 | Împrumut | Da | 821.111(73)-34/ C62 | |
9. | 939902 / 0939902 | D | Împrumut la sala de lectură | Da | II 86026 |
Gestiune | Regim imprumut | Ex. | Acțiune |
---|---|---|---|
D | Împrumut la sala de lectură | 1 |
|
F1 | Împrumut | 1 |
|
F2 | Împrumut | 1 |
|
F3 | Împrumut | 1 |
|
F4 | Împrumut | 1 |
|
F6 | Împrumut | 2 |
|
SC | Împrumut | 1 |
|