Relații publice internaționale : între globalizare și glocalizare

Autor chat
Editura Institutul European chat
Loc publicare Iaşi
An 2020
Subiect relații publice internaționale chat
ISBN 9786062402860
Note Bibliografie p. 177-183

III 36769

Cmeciu, Camelia Mihaela
    Relații publice internaționale : între globalizare și glocalizare / Camelia-Mihaela Cmeciu.- Iaşi : Institutul European , 2020.
    188 p. : fig., fotogr., tab..- (Academica. Relaţii publice).    
    Bibliografie p. 177-183
    Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. - Camelia-Mihaela Cmeciu.
    ISBN 9786062402860

    1. relații publice internaționale

659.4
082.1Academica. Relaţii publice


299 __ $aRelații publice internaționale : între globalizare și glocalizare
955 __ $a1
200 __ $aRelații publice internaționale $eîntre globalizare și glocalizare $fCamelia-Mihaela Cmeciu $bCarte tipărită
700 __ $aCmeciu, Camelia Mihaela
010 __ $a9786062402860
035 __ $aIII 36769
675 __ $a659.4
675 __ $a082.1Academica. Relaţii publice
686 __ $a65
608 __ $amonografie
606 __ $arelații publice internaționale
101 __ $arum
210 __ $aIaşi $cInstitutul European $d2020
215 __ $a188 p. $cfig., fotogr., tab.
225 __ $aAcademica. Relaţii publice $h339
830 __ $a659.4/ C57
300 __ $aBibliografie p. 177-183
330 __ $aVolumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. - Camelia-Mihaela Cmeciu
Nu sunt exemplare disponibile pentru rezervare

Lăsați un comentariu