Titlu | |
Titlu | Red Streamers = Fanioane roșii |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 821.111 |
-1 | |
=111 | |
082.1 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Red Streamers |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Titlu paralel propriu-zis | Fanioane roșii |
Prima menţ. de resp. | Paul Abdul Wadud Sutherland |
Urm. menţ. de responsabilitate | [traducere de Andreea Maria Tufeanu și Irina Diaconu] |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Sutherland, Paul Abdul Wadud |
Nume de persoană / resp. intelectuală secundară | |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Tufeanu, Andreea Maria |
Cod de legătură | trad. |
Autor secundar | Diaconu, Irina |
ISBN | |
Număr ISBN | 9786061347957 |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | II 91244 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 821.111-1=111=135.1 |
082.1Bibliotheca Universalis | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 821 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | lit. engl. - poezie |
Limba resursei | |
Limba textului | eng; rum |
Menţiuni de ediţie | |
Menţiuni de ediţie | Ed. bilingvă |
Publicare, distribuţie | |
Locul tipăririi | Iaşi |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Loc publicare | Iaşi |
Data publicării | 2019 |
Editura | PIM |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | 78 p. |
Serii | |
Titlul seriei | Bibliotheca Universalis |
Note generale de catalogare | |
Textul notei | 821.111-1/ S96 |
Notă generală | |
Textul notei | Face parte din colecțiile revistei "Orizont literar contemporan" |
Text paralel în limbile engleză și română | |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | În lumea multiculturală actuală, în care diferenţele devin tot mai pregnante, datorită revoluţiei online şi creşterii circulaţiei transnaţionale, cartea lui Paul Sutherland este un pas înainte în strădania de a căuta noi căi, bazate mai mult pe relaţie, de înţelegere a diferenţelor culturale. Experienţa sa metafizică este o abordare de esenţă pacifistă a diferenţelor de religie, care însă nu exclude conflictul. Dimpotrivă, acesta este absorbit pe parcursul actului creator. Deşi autorul şi personajul îmbrăţişează credinţa musulmană, lăsând creştinismul în urmă, alegerea sa este legitimă într-o societate în care mass media cade pradă adeseori unui tip de efemeritate distructivă. Monica Manolachi |