Autor | Cheptea, Doina chat |
Editura | PIM chat |
Loc publicare | Iași |
An | 2014_ |
Subiect | cunoaşterea mediului (preşcolari) chat |
cunoaşterea mediului (preşcolari) chat | |
matematică (preșcolari) chat |
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase
2014_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
cunoaşterea mediului (preşcolari), cunoaşterea mediului (preşcolari), matematică (preșcolari)
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase
2014_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
cunoaşterea mediului (preşcolari), cunoaşterea mediului (preşcolari), matematică (preșcolari)
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase
2014_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
cunoaşterea mediului (preşcolari), cunoaşterea mediului (preşcolari), matematică (preșcolari)
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase
2014_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
cunoaşterea mediului (preşcolari), cunoaşterea mediului (preşcolari), matematică (preșcolari)
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase
2014_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
cunoaşterea mediului (preşcolari), cunoaşterea mediului (preşcolari), matematică (preșcolari)
Cheptea, Doina
Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase
2014_
Iași
PIM
Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi
cunoaşterea mediului (preşcolari), cunoaşterea mediului (preşcolari), matematică (preșcolari)
Titlu | |
Titlu | Preșcolarii în lumea științei : culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință |
Nivel subset | |
Titlu | Preșcolarii în lumea științei : culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință Vol.4 |
Preșcolarii în lumea științei : culegere de experimente pentru domeniul știință Vol.5 | |
[nedefinit] | ROISBJI#70f233e32e882d9c |
Titlu | Preșcolarii în lumea științei : culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință Vol.1 |
[nedefinit] | ROISBJI#cb277bfc64617ae8 |
Titlu | Preșcolarii în lumea științei : culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință Vol.2 |
[nedefinit] | ROISBJI#020ee3764fe4ba68 |
Titlu | Preșcolarii în lumea științei : culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință Vol.3 |
Preșcolarii în lumea științei : culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință Vol.4 | |
Indici CZU | |
Indice de bază CZU | 372.3 |
371.3 | |
372.47 | |
Titlu / Menţiuni de responsabilitate | |
Titlu | Preșcolarii în lumea științei |
Desemnarea gen. a materialului | Carte tipărită |
Alte informaţii la titlu | culegere de jocuri didactice pentru domeniul știință |
Prima menţ. de resp. | Doina Cheptea, Ghena Acatrinei, Marineta Tănase |
Nume de persoană / resp. intelectuală primară | |
Autor principal | Cheptea, Doina |
Nume de persoană / resp. intelectuală alternativă | |
Autor alternativ | Acatrinei, Ghena |
Tănase, Marineta | |
Alt sistem de control al numerelor | |
Cotă | IV 4845 |
Număr (indice) CZU | |
Număr (indice) CZU | 371.3:504 |
372.47 | |
371.3:51 | |
372.3 | |
Alte clasificări | |
Alte clasificări - Numărul clasei | 37 |
Caracteristicile rubricii | |
Element de intrare | monografie |
Vedetă de subiect ca subiect | |
Subiect | cunoaşterea mediului (preşcolari) |
cunoaşterea mediului (preşcolari) | |
matematică (preșcolari) | |
Limba resursei | |
Limba textului | rum |
Publicare, distribuţie | |
Loc publicare | Iași |
Locul tipăririi | Iaşi |
Editura | PIM |
Numele tipografiei | Tipografia PIM |
Data publicării | 2014_ |
Descriere fizică | |
Desemnarea specifica a mat. | [vol.] |
Notă de rezumat/abstract | |
Abstract/Sumar | Vârsta preşcolarităţii este vârsta de ce-urilor. Copilul din grădiniţă manifestă o curiozitate şi o dorinţă de explorare deosebită. De aceea, în educaţia pe care o realizăm în grădiniţă, pornind de la interesul firesc al copiilor pentru cunoaşterea nemijlocită, urmărim însuşirea constantă a unor cunoştinţe corecte din punct de vedere ştiinţific pentru formarea unei concepţii corecte despre lume şi viaţă. Practicarea jocului ca formă de activitate în moduri cât mai diferite conferă eficienţă sporită activităţilor pe domeniul ştiinţă. Prin jocurile didactice de cunoaşterea mediului şi matematice copiii realizează cu uşurinţă anumite sarcini educative, grădiniţa devenind spaţiul în care aceştia trăiesc şi sunt familiarizaţi cu lumea ştiinţei. In procesul jocului preşcolarii îşi însuşesc numeroase şi variate cunoştinţe din domeniul ştiinţă prin care se dezvoltă procesele cognitive, modelându-şi inteligenţa. Jocurile didactice pentru domeniul ştiinţă prezentate în carte vin în întâmpinarea acestui scop fundamental, stimulând interesele cognitive şi dezvoltând capacităţile intelectuale de cercetare şi descoperire. Astfel îi invită pe copii să pătrundă în mod competitiv, cu paşi micuţi, dar îndrăzneţi, în tainele cunoaşterii, încât să se poată integra cu succes în activitatea şcolară. In concluzie, vă recomand culegerea de jocuri didactice pentru domeniul ştiinţă care oferă instrumente didactice, alternative metodologice, conţinuturi şi teme ştiinţifice noi. Georgeta Beraru, Inspector învăţământ preşcolar I.S.J., Iaşi |